Akademia IRSM

Dla najlepszych specjalistów i zarządzających sprzedażą oraz marketingiem B2B

Zdobądź u nas kwalifikacje, które pomogą rozwinąć Twoją karierę i biznes. Uczymy od A do Z, tylko aktualnych metod.

Najbliższy semestr startuje za

00
Dni
00
Godzin
00
Minut
00
Sekund

Jeżeli jesteś specjalistą lub managerem pracującym w obszarze sprzedaży i marketingu B2B, to właśnie z myślą o Tobie stworzyliśmy nasze programy!

Dla zarządzających sprzedażą
Unikalny program, który w ciągu pięciu, dwudniowych zjazdów, uczy niezbędnych kompetencji, które pozwolą skutecznie zarządzać sprzedażą w B2B.
Dla handlowców
Program dla specjalistów, który uczy kompetencji potrzebnych do strategicznego rozwoju sprzedaży B2B. Dzięki temu zwiększysz swoje wyniki sprzedaży!
Dla zarządzających marketingiem
Program, w pełni dostosowany do B2B, który uczy marketerów niezbędnych kompetencji, aby stworzyć i wyegzekwować skuteczną strategię marketingową.
Dla konsultantów biznesowych
Program przygotowany przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem uczy niezbędnych kompetencji, aby zostać skutecznym konsultantem biznesowym.
Dla CEO i przyszłych CEO
Program, zaprojektowany, aby wspierać w rozwoju CEO i przyszłych CEO. Dotyka wszystkich obszarów zarządzania przedsiębiorstwem.

tylko kilka kroków

Poznaj proces rekrutacji

Krok 1

Aplikuj

Wybierz program, który najbardziej odpowiada Twoim celom rozwojowym i złóż aplikację.

1

Krok 2

Rozmowa telefoniczna

Nasz specjalista oddzwoni do Ciebie i przeprowadzi rozmowę rekrutacyjną.

2

Krok 3

Czas na analizę

Przeanalizujemy odpowiedzi oraz aktualny skład programu, aby uniknąć konfliktu interesów.

3

Krok 4

Decyzja o dołączeniu i płatność

Wrócimy do Ciebie z decyzją oraz udostępnimy możliwość płatności.

4

tylko kilka kroków

Poznaj proces rekrutacji

Krok 1

Aplikuj

Wybierz program, który najbardziej odpowiada Twoim celom rozwojowym i złóż aplikację.

1

Krok 2

Rozmowa telefoniczna

Nasz specjalista oddzwoni do Ciebie i przeprowadzi rozmowę rekrutacyjną.

2

Krok 3

Czas na analizę

Przeanalizujemy odpowiedzi oraz aktualny skład programu, aby uniknąć konfliktu interesów.

3

Krok 4

Decyzja o dołączeniu i płatność

Wrócimy do Ciebie z decyzją oraz udostępnimy możliwość płatności.

4

sprawdź czy to dla ciebie

Dla kogo powstały programy?

Rozwój indywidualny

Chcesz rozwinąć swoje kompetencje i wyróżnić się na rynku pracy? Wybierz program, który pasuje do Ciebie najlepiej i dołącz do nas!

Rozwój pracowników

Chcesz rozwijać kompetencje swojego zespołu i poprawić wyniki firmy? Wybierz program i zapewnij rozwój swoich zespołów!

sprawdź czy to dla ciebie

Dla kogo powstały programy?

Rozwój indywidualny

Chcesz rozwinąć swoje kompetencje i wyróżnić się na rynku pracy? Wybierz program, który pasuje do Ciebie najlepiej i dołącz do nas!

Rozwój pracowników

Chcesz rozwijać kompetencje swojego zespołu i poprawić wyniki firmy? Wybierz program i zapewnij rozwój swoich zespołów!

Jak tworzymy

organizujemy

nasze programy?

Każdy program Instytutu ma swojego kierownika merytorycznego. Razem z kapitułą Instytutu opisujemy, co powinien umieć specjalista, aby móc skutecznie pełnić swoją rolę. Szczególną uwagę przykładamy do aktualnych i nowoczesnych kompetencji, które mają największy wpływ na wypracowanie przewagi rynkowej.

Po opisaniu kompetencji, szukamy odpowiednich ekspertów, którzy z jednej strony praktykują dany temat na co dzień, a z drugiej dysponują umiejętnościami uczenia dorosłych. Podczas wyboru prowadzących, szczególną uwagę przykładamy do osiągnięć na scenie społeczności Sales Angels. Dzięki temu, nasi prowadzący są wysoko ocenieni przez dużą i świadomą społeczność.

Następnie, wspólnie z ekspertami projektujemy każdy program tak, aby był unikalny i w pełni realizował potrzeby specjalistów i managerów XXI wieku.

Szymon Negacz

CEO Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu, Kierownik merytoryczny programów Instytutu

Restauracja X, Warszawa

Jak

tworzymy

organizujemy

nasze programy?

Każdy program Instytutu odbywa się w Warszawie. Zjazdy zawsze odbywają się w piątki i soboty (raz w miesiącu). W piątek zaczynamy o godzinie 9:00, aby na programy mogły dojechać osoby spoza Warszawy, a w sobotę o godzinie 8:00, żeby było więcej czasu na powrót do domu.

Marcin Grela

COO Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu, Kierownik operacyjny

Zawsze w piątkowy wieczór gromadzimy się w hotelowej restauracji i wymieniamy doświadczeniami na temat rozwoju sprzedaży, marketingu i nie tylko. Dzięki temu poznajemy się lepiej i możemy wspierać się nawzajem w codziennych wyzwaniach.

W czasie każdego zjazdu zapewniamy uczestnikom wyżywienie i napoje, żeby pełne skupienie skierować na pozyskiwanie nowej wiedzy.

Jak tworzymy nasze programy?

Szymon Negacz

CEO Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu, Kierownik merytoryczny programów instytutu

Każdy program Instytutu ma swojego kierownika merytorycznego. Razem z kapitułą instytutu opisujemy co powinien potrafić  specjalista, aby móc skutecznie pełnić swoją rolę. Szczególną uwagę przykładamy do aktualnych i nowoczesnych kompetencji, które mają największy wpływ na wypracowanie przewagi rynkowej.

Po opisaniu kompetencji, szukamy odpowiednich ekspertów, którzy z jednej strony praktykują dany temat na co dzień, a z drugiej dysponują umiejętnościami uczenia dorosłych. Podczas wyboru prowadzących, szczególną uwagę przykładamy do osiągnięć na scenie społeczności Sales Angels. Dzięki temu, nasi prowadzący są wysoko ocenieni przez dużą i świadomą społeczność.

Następnie, wspólnie z ekspertami projektujemy każdy program tak, aby był unikalny i w pełni realizował potrzeby specjalistów i managerów XXI wieku.

Jak organizujemy nasze programy

Marcin Grela

COO Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu, Kierownik operacyjny

Każdy program Instytutu odbywa się w Warszawie. Zjazdy zawsze odbywają się w piątki i soboty (raz w miesiącu). W piątek zaczynamy o godzinie 9:00, aby na programy mogły dojechać osoby spoza Warszawy, a w sobotę o godzinie 8:00, żeby było więcej czasu na powrót do domu.

Zawsze w piątkowy wieczór gromadzimy się w hotelowej restauracji i wymieniamy doświadczeniami na temat rozwoju sprzedaży, marketingu i nie tylko. Dzięki temu poznajemy się lepiej i możemy wspierać się nawzajem w codziennych wyzwaniach.

W czasie każdego zjazdu zapewniamy uczestnikom wyżywienie i napoje, żeby pełne skupienie skierować na pozyskiwanie nowej wiedzy.

Myślisz o dołączeniu?

Dlaczego warto dołączyć?

Praktycznie przekazana merytoryka

Sprawdzeni i uznani eksperci

Nowoczesne programy

Dołączenie do elitarnej społeczności

Rynkowe potwierdzenie kompetencji

Współpraca w grupie podobnych specjalistów

Jeżeli brzmi to dla Ciebie interesująco - aplikuj już dziś.

Potwierdzenie kompetencji w formie certyfikatu

Każdy program kończy się certyfikatem, który potwierdza posiadanie kompetencji w danym obszarze na najwyższym poziomie i jest ich rynkowym potwierdzeniem.

Poprzez IRSM, chcemy dać pracodawcom możliwość rzetelnej oceny kompetencji kandydatów na rynku.

Nasi eksperci

Poznaj ekspertów, którzy stoją za Instytutem

oni Brali udział

Zobacz, kto uczestniczył w programach Instytutu

Moje stereotypy zarządcze sprzed 3, 5 czy 10 lat były prostą drogą do porażki w biznesie, dlatego postanowiłem coś z tym zrobić. Udział w dowolnym kierunku edukacji w IRSM rekomenduję każdemu managerowi i zarządom, aby móc podejmować lepsze decyzje i być partnerem dla nowoczesnych specjalistów sprzedaży lub marketingu oraz mieć kompetencje aby takich rekrutować i wspierać w swoich firmach.

Mariusz Hendzel

prezes zarządu EwiCenter Sp. z o.o.

Moje stereotypy zarządcze sprzed 3, 5 czy 10 lat były prostą drogą do porażki w biznesie, dlatego postanowiłem coś z tym zrobić. Udział w dowolnym kierunku edukacji w IRSM rekomenduję każdemu managerowi i zarządom, aby móc podejmować lepsze decyzje i być partnerem dla nowoczesnych specjalistów sprzedaży lub marketingu oraz mieć kompetencje aby takich rekrutować i wspierać w swoich firmach.

Mariusz Hendzel

prezes zarządu EwiCenter Sp. z o.o.

Jako młody menadżer na Akademii miałem okazję poznać wielu wspaniałych i doświadczonych menadżerów i właścicieli firm, co pozwoliło mi zderzyć nasze know how i procesy – to była jedna z większych wartości dodanych. Akademia nie tylko dała mi zarys wiedzy, ale też otrzymaliśmy konkretne know how z gotowymi materiałami.  

Patryk Naspiński

Sales Project Manager

Jako młody menadżer na Akademii miałem okazję poznać wielu wspaniałych i doświadczonych menadżerów i właścicieli firm, co pozwoliło mi zderzyć nasze know how i procesy – to była jedna z większych wartości dodanych. Akademia nie tylko dała mi zarys wiedzy, ale też otrzymaliśmy konkretne know how z gotowymi materiałami. 

Patryk Naspiński

Sales Project Manager

Bardzo cenna dawka praktycznych doświadczeń praktyka biznesu, konkretne przykłady, wartościowe rozwiązania, merytoryczna dyskusja czyli czego chcieć więcej? Coś by się znalazło, jednak mega wartość to fakt, że prelegenci to praktycy otwarci do rozmowy i dyskusji, a nie realizujący “materiał zgodnie ze skryptem”.

Marek Stodolak

Enterprise Account Executive –

Commvault

Bardzo cenna dawka praktycznych doświadczeń praktyka biznesu, konkretne przykłady, wartościowe rozwiązania, merytoryczna dyskusja czyli czego chcieć więcej? Coś by się znalazło, jednak mega wartość to fakt, że prelegenci to praktycy otwarci do rozmowy i dyskusji, a nie realizujący “materiał zgodnie ze skryptem”.

Marek Stodolak

Enterprise Account Executive – Commvault

Polecam Akademię osobom, które chcą się uczyć i mają wpływ na zarządzanie procesami sprzedaży w swoich organizacjach. Z absolwentami mojego kursu utrzymuję merytoryczny, zawodowy kontakt i wiem, że pozytywna ocena kursu jest wśród nas powszechna, ponieważ wielu z nas stosuje wiedzę pozyskaną w Akademii z dobrym efektem.

Dariusz Królicki

Spatior

Polecam Akademię osobom, które chcą się uczyć i mają wpływ na zarządzanie procesami sprzedaży w swoich organizacjach. Z absolwentami mojego kursu utrzymuję merytoryczny, zawodowy kontakt i wiem, że pozytywna ocena kursu jest wśród nas powszechna, ponieważ wielu z nas stosuje wiedzę pozyskaną w Akademii z dobrym efektem.

Dariusz Królicki

Spatior

Aplikuj na jeden z programów Instytutu

Wypełnij formularz i porozmawiajmy!

Skontaktujemy się z Tobą po wypełnieniu formularza i podczas rozmowy telefonicznej sprawdzimy czy nasze programy będą dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.

Wypełnij formularz

Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej zapytam Cię o Twoją sytuację i podpowiem czy Akademia będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.