Joanna Wazowicz

Trener i konsultant zajmujący się doradztwem metodologicznym i biznesowym

Szuka praktycznego przełożenia stosowanych metod na poprawę wyników biznesowych i jakości życia uczestników. Ma za sobą ponad 20 lat doświadczenia menedżerskiego w obszarze zarządzania i obsługi klienta w polskich i międzynarodowych firmach. Jest doświadczonym Partnerem Zarządzającym z udokumentowaną historią pracy w branży doradztwa zarządczego. Wykwalifikowana w negocjacjach, planowaniu biznesowym, sprzedaży, zarządzaniu i rozwoju biznesu. Wśród jej klientów można wymienić: Peugeot, Citroen, Mercedes – Benz, Volkswagen Polska, Żywiec Zdrój, Stock Polska, Onico, Performance Media, Sotrender, Hotel Arłamów, Hotel Le Regina. Dodatkowym obszarem jej zainteresowań jest praktyczne zarządzanie stresem (techniki oddechowe, wizualizacja, zarządzanie myśleniem automatycznym) oraz rozwojem osobistym (mindfulness). Certyfikowany Konsultant FinxS Sales Assessment.

Kim jest ten człowiek

Szuka praktycznego przełożenia stosowanych metod na poprawę wyników biznesowych i jakości życia uczestników. Ma za sobą ponad 20 lat doświadczenia menedżerskiego w obszarze zarządzania i obsługi klienta w polskich i międzynarodowych firmach. Jest doświadczonym Partnerem Zarządzającym z udokumentowaną historią pracy w branży doradztwa zarządczego. Wykwalifikowana w negocjacjach, planowaniu biznesowym, sprzedaży, zarządzaniu i rozwoju biznesu. Wśród jej klientów można wymienić: Peugeot, Citroen, Mercedes – Benz, Volkswagen Polska, Żywiec Zdrój, Stock Polska, Onico, Performance Media, Sotrender, Hotel Arłamów, Hotel Le Regina. Dodatkowym obszarem jej zainteresowań jest praktyczne zarządzanie stresem (techniki oddechowe, wizualizacja, zarządzanie myśleniem automatycznym) oraz rozwojem osobistym (mindfulness). Certyfikowany Konsultant FinxS Sales Assessment.

Specjalizacje/
kompetencje

Kim jest ten człowiek #2

Szuka praktycznego przełożenia stosowanych metod na poprawę wyników biznesowych i jakości życia uczestników. Ma za sobą ponad 20 lat doświadczenia menedżerskiego w obszarze zarządzania i obsługi klienta w polskich i międzynarodowych firmach. Jest doświadczonym Partnerem Zarządzającym z udokumentowaną historią pracy w branży doradztwa zarządczego. Wykwalifikowana w negocjacjach, planowaniu biznesowym, sprzedaży, zarządzaniu i rozwoju biznesu. Wśród jej klientów można wymienić: Peugeot, Citroen, Mercedes – Benz, Volkswagen Polska, Żywiec Zdrój, Stock Polska, Onico, Performance Media, Sotrender, Hotel Arłamów, Hotel Le Regina. Dodatkowym obszarem jej zainteresowań jest praktyczne zarządzanie stresem (techniki oddechowe, wizualizacja, zarządzanie myśleniem automatycznym) oraz rozwojem osobistym (mindfulness). Certyfikowany Konsultant FinxS Sales Assessment.

doświadczenie

Gdzie Joanna pracuje?

4Results działa na rynku szkoleniowo-doradczym od 2005 r. W tym czasie grono naszych zaufanych Klientów – z Polski i ze świata – stale rosło, a dziś mamy za sobą ponad 1000 zrealizowanych projektów dla ponad 400 Klientów. Naszymi partnerami opiekuje się grono ponad 50 konsultantów i trenerów. Dlaczego Klienci nam ufają? W projektach 4Results kluczowe jest partnerstwo oparte na zaufaniu i wspólnym rozumieniu celów. Nigdy nie pozostawiamy Klienta bez możliwości wdrożenia naszych propozycji. Wykazujemy ponadprzeciętne zaangażowanie i troskę o rezultaty, ale jednocześnie w projektach angażujemy Klienta, aby wdrażane rozwiązania były trwałe.

Wykłada na kierunkach:

Program dla specjalistów, który uczy kompetencji potrzebnych do strategicznego rozwoju sprzedaży B2B. Dzięki temu zwiększysz swoje wyniki sprzedaży!

Zadaj nam dowolne pytanie

Wypełnij formularz

Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszystkie pytania.