Igor Bielobradek

Head of B2B Digital Marketing at Deloitte

Igor jest ekspertem ds. Marketingu B2B z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym głównie w branży konsultingowej. Obecnie pracuje w Deloitte, gdzie kieruje zespołem e-markeitngu a także zajmuje się organizowaniem procesów marketingowych oraz rozwojem narzędzi z obszaru MarTech. Jest także autorem bloga b2b-marketing.pl oraz prelegentem na wydarzeniach związanych z marketingiem b2b oraz content marketingiem (w tym Content Marketing World, gdzie występował trzykrotnie).

Kim jest ten człowiek

Igor jest ekspertem ds. Marketingu B2B z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym głównie w branży konsultingowej. Obecnie pracuje w Deloitte, gdzie kieruje zespołem e-markeitngu a także zajmuje się organizowaniem procesów marketingowych oraz rozwojem narzędzi z obszaru MarTech. Jest także autorem bloga b2b-marketing.pl oraz prelegentem na wydarzeniach związanych z marketingiem b2b oraz content marketingiem (w tym Content Marketing World, gdzie występował trzykrotnie).

Specjalizacje/
kompetencje

Kim jest ten człowiek #2

Igor jest ekspertem ds. Marketingu B2B z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym głównie w branży konsultingowej. Obecnie pracuje w Deloitte, gdzie kieruje zespołem e-markeitngu a także zajmuje się organizowaniem procesów marketingowych oraz rozwojem narzędzi z obszaru MarTech. Jest także autorem bloga b2b-marketing.pl oraz prelegentem na wydarzeniach związanych z marketingiem b2b oraz content marketingiem (w tym Content Marketing World, gdzie występował trzykrotnie).

doświadczenie

Gdzie Igor pracuje?

Deloitte – międzynarodowa sieć spółek świadczących usługi doradcze i audytorskie. Należy do tzw. wielkiej czwórki firm zajmujących się audytem finansowym.

Wykłada na kierunkach:

Program, w pełni dostosowany do B2B, który uczy marketerów niezbędnych kompetencji, aby stworzyć i wyegzekwować skuteczną strategię marketingową.

Zadaj nam dowolne pytanie

Wypełnij formularz

Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszystkie pytania.