Head of B2B Digital Marketing at Deloitte
Igor jest ekspertem ds. Marketingu B2B z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym głównie w branży konsultingowej. Obecnie pracuje w Deloitte, gdzie kieruje zespołem e-markeitngu a także zajmuje się organizowaniem procesów marketingowych oraz rozwojem narzędzi z obszaru MarTech. Jest także autorem bloga b2b-marketing.pl oraz prelegentem na wydarzeniach związanych z marketingiem b2b oraz content marketingiem (w tym Content Marketing World, gdzie występował trzykrotnie).
Kim jest ten człowiek
Igor jest ekspertem ds. Marketingu B2B z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym głównie w branży konsultingowej. Obecnie pracuje w Deloitte, gdzie kieruje zespołem e-markeitngu a także zajmuje się organizowaniem procesów marketingowych oraz rozwojem narzędzi z obszaru MarTech. Jest także autorem bloga b2b-marketing.pl oraz prelegentem na wydarzeniach związanych z marketingiem b2b oraz content marketingiem (w tym Content Marketing World, gdzie występował trzykrotnie).
Specjalizacje/
kompetencje
- specjalizacja 1
- specjalizacja 2
- specjalizacja 3
- specjalizacja 4
- specjalizacja 5
Kim jest ten człowiek #2
Igor jest ekspertem ds. Marketingu B2B z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym głównie w branży konsultingowej. Obecnie pracuje w Deloitte, gdzie kieruje zespołem e-markeitngu a także zajmuje się organizowaniem procesów marketingowych oraz rozwojem narzędzi z obszaru MarTech. Jest także autorem bloga b2b-marketing.pl oraz prelegentem na wydarzeniach związanych z marketingiem b2b oraz content marketingiem (w tym Content Marketing World, gdzie występował trzykrotnie).
doświadczenie