Badanie: Nowa usługa lub produkt


Myślisz nad wprowadzeniem nowego produktu lub usługi na rynek?
Badanie realizowane z nami pomoże Ci podjąć świadomą decyzję popartą nie tylko danymi, ale również konkretnymi rekomendacjami.

W czym pomoże

mi to badanie?

Będziesz wiedzieć kto i dlaczego jest zainteresowany Twoim rozwiązaniem. Dowiesz się, jakie elementy są kluczowe, aby potencjalni klienci zdecydowali się na współpracę z Tobą, a które czynniki wcale nie są tak istotne, jak początkowo mogło się wydawać.

Nie zgaduj i nie przepalaj budżetu, dowiedz się jak jest naprawdę.

Jak wygląda

to badanie?

Po zapoznaniu się z Twoim wyzwaniem dotrzemy do potencjalnych grup odbiorców. Zapytamy ich o potrzeby, które może zaspokoić Twoje rozwiązanie i dowiemy się, jak oceniają Twoją propozycję oraz co musiałoby się stać, żeby z niej skorzystali.

Zebrane dane przeanalizujemy i w przejrzysty, a co najważniejsze zrozumiały sposób zaprezentujemy w raporcie podsumowującym. Na swoim pokładzie mamy ekspertów sprzedaży i marketingu, którzy zadbają, żeby przekazane Ci treści były dla Ciebie jasną wskazówką dotyczącą wdrożenia nowego produktu czy usługi.

co przyniesie badanie?

Jak mój biznes skorzysta na przeprowadzeniu badania?

Ograniczysz ryzyko strat finansowych

Zanim zainwestujesz duże środki we wprowadzenie swojego produktu czy usługi, podejmij decyzję na podstawie faktycznej sytuacji na rynku.

Ułatwi wejście na rynek

Oprzyj podjęcie decyzji do kogo skierować swoje rozwiązanie na precyzyjnych danych.

Pozwoli poznać klienta docelowego

Dowiedz się, z jakimi problemami i wyzwaniami zmaga się Twój potencjalny klient i ustal, które Twoje wartości są dla niego cenne.

Dostarczy informacji na temat obecnego rynku

Poznaj rynek, który Cię interesuje. Dowiedz się kto na nim jest, z jakich rozwiązań już korzystają Twoi potencjalni klienci i dlaczego to robią.

Pomoże zobaczyć produkt/usługę oczami klienta

Dowiedz się co potencjalni klienci naprawdę myślą o twoim rozwiązaniu. Na co zwracają uwagę, co w nim doceniają, co możesz w nim zmienić, a z czego zrezygnować.

Pomoże ustalić przewagę konkurencyjną

Poznaj elementy, na których trzeba się skoncentrować, aby osiągnąć przewagę konkurencyjną i aby produkt czy usługa zostały dobrze odebrane.

Zadaj nam pytanie o badanie dotyczące wdrożenia nowego produktu lub usługi.

Konsultacja to 15 minut rozmowy, podczas której poszukamy odpowiedzi na pytanie, czy to badanie jest dobrym rozwiązaniem dla Ciebie i jak może wesprzeć rozwój Twojej firmy.

proces współpracy

Jak wygląda proces współpracy?

Krok 1

Bezpłatna konsultacja

Wypełnij formularz, w którym wystarczy, że wskażesz temat, który chciałbyś zbadać. Nasz konsultant zadzwoni do Ciebie, żeby porozmawiać o Twoich potrzebach.

1

Krok 2

Spotkanie uzupełniające

Czasami realizacja projektu badawczego wpływa na pracę kilku zespołów w firmie np. zespół sprzedaży, marketingu czy wdrożenia, dlatego warto spotkać się w większym gronie i omówić wszystkie kluczowe obszary. Element ten nie jest obowiązkowy,  dużo zależy od poziomu skomplikowania projektu oraz sposobu funkcjonowania Twojej organizacji.

Spotkanie możemy przeprowadzić również online.

2

Krok 3

Koncepcja Współpracy

Mając komplet informacji, przygotujemy dla Ciebie propozycję współpracy. Otrzymasz od nas dokument, w którym znajdziesz dokładnie opisaną koncepcję badania. Znajdziesz w nim opis poszczególnych elementów, uzasadnienie ich zastosowania oraz informację o korzyściach wynikających z proponowanego sposobu realizacji projektu.

3

Krok 4

Realizacja projektu

Gdy dostaniemy od Ciebie zielone światło, przystąpimy do działania. Przeprowadzimy zaproponowane badanie, przeanalizujemy dane, które finalnie umieścimy w przygotowanym dla Ciebie raporcie. Raport wzbogacimy wnioskami i rekomendacjami, a same wyniki będziesz mógł omówić z naszymi ekspertami z obszaru badań.

4

co robimy

Dlaczego warto zamówić badanie?

Zadbamy o to, żebyś miał wszystkie niezbędne informacje o Kliencie, jakich potrzebujesz do wprowadzenia swojego rozwiązania na rynek. Dzięki temu swój produkt/usługę skierujesz do firm, które faktycznie tego potrzebują.

Dostarczymy Ci pakiet danych i informacji na temat rynku, który Cię interesuje. Wprowadzenie Twojego rozwiązania będzie weryfikacją tego, co już wiesz, a nie drogą w nieznane.

Zrealizujemy projekt szyty pod Twoją miarę. Zero ogólników czy ogólnodostępnych danych. W raporcie znajdziesz dane i informacje, które będą odpowiedzią na pytania, którymi podzieliłeś się z nami na etapie przygotowania badania.

Dostaniesz od nas odpowiedzi na pytania, które blokują Cię przed wprowadzeniem nowego rozwiązania na rynek. Nie musisz już się zastanawiać, gdzie i jak je zdobyć.

Przygotujemy raport, stanowiący kompendium potrzebnej wiedzy. Nie będziesz musiał przeglądać wielu plików w poszukiwaniu informacji, bo wszystkie znajdziesz w jednym czytelnym i zrozumiałym dokumencie.

Zadbamy o to, żebyś nie musiał podejmować decyzji jedynie w oparciu o dostarczone dane. Raport będzie zawierał opisy, wnioski i rekomendacje, a w cały projekt badawczy zaangażowani będą nasi eksperci, którzy od wielu lat wspierają polskie firmy w rozwoju sprzedaży i marketingu B2B.

sprawdź czy to dla ciebie

Dla kogo jest ta usługa?

Badanie jest dla firmy,
która w najbliższym
czasie planuje:

Badanie nie jest dla
firmy, która:

NASI EKSPERCI

Kto to dla Ciebie zrobi?

Korneliusz Bzymek

Research Manager

Z badaniami związany od 17 lat. Bezpośrednio zaangażowany w tworzenie koncepcji projektów, budowanie narzędzi badawczych, analizę danych i prezentowanie wyników odbiorcom. Swoje doświadczenie wykorzystywał będąc konsultantem przy projektach badawczych dla największych organizacji w Polsce. Zadaje dużo pytań, bo chce dobrze poznać i zrozumieć problem lub wyzwanie, żeby móc dopasować do niego optymalne rozwiązanie. Fan układania i upraszczania wszystkiego, co tylko możliwe. Nastawiony na dostarczenie treści, które pomogą podjąć decyzję. Kocha ludzi i wierzy, że warto z nimi rozmawiać, bo to rozwiązuje wiele problemów. Uważajcie, bo podczas rozmowy z Wami będzie żartował.

irsm_logo_full_black_1ok

faq

Najczęściej zadawane pytania

Badanie nie ma stałej ceny, jest ona uzależniona od wielu elementów. Są to m.in.: rodzaj i poziom skomplikowania produktu/usługi, którą chcesz wprowadzić, rynek i specyfika branży, na której chcesz działać, grupa docelowa, do której kierujesz swoje rozwiązanie, etap prac nad nowym produktem/usługą, na którym jesteś. To tylko kilka zagadnień, które wpływają na poziom trudności realizacji badania, co bezpośrednio przekłada się na cenę. Jeżeli chcesz poznać dokładną wycenę, skorzystaj z darmowej konsultacji. W czasie rozmowy nasz konsultant zada Ci pytania, które pozwolą mu, w kolejnym kroku przygotować kalkulację dla Ciebie.

Podobnie jak w przypadku ceny dużo zależy od poziomu skomplikowania projektu. Najczęściej cały proces trwa od 4 do 6 tygodni. Na etapie konsultacji nasz konsultant będzie mógł w przybliżeniu podać Ci czas potrzebny do realizacji zlecenia.

Podczas bezpłatnej konsultacji nasz konsultant zada Ci szereg pytań, które pozwolą mu lepiej zrozumieć Twoją sytuację i dopasować optymalne rozwiązanie. Jeżeli masz konkretny pomysł na badanie, to świetna okazja, żeby go omówić i zastanowić się nad jego realizacją. A gdy przyjdziesz z problemem lub wyzwaniem, konsultant pokaże Ci czy i jakie są możliwości rozwiązania go przy pomocy badań.

Konsultacja to 15 minut rozmowy, podczas której poszukamy odpowiedzi na pytanie, czy badania to dobre rozwiązanie dla Ciebie i jak mogą one wspierać Ciebie i rozwój Twojej firmy.

Metodologia badania w głównej mierze uzależniona jest od jego celu. W przypadku badania nowego produktu/usługi zależy nam, żeby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych odbiorców, dzięki czemu będziemy mogli poznać skalę zainteresowania Twoim rozwiązaniem. W związku z tym decydujemy się na badanie w oparciu o ankietę. Takie podejście pozwala sprawdzić, jak Twoje rozwiązanie oceniają grupy klientów np. w podziale na wielkość firmy, branżę czy skalę działalności.
W zależności od tego, jakiego produktu czy usługi będzie dotyczyło badanie,  dobieramy sposób jego realizacji. Dla usługi online prawdopodobnie najlepsze będzie badanie realizowane przez internet, dla części rozwiązań offline najlepsze może okazać się badanie telefoniczne, a gdy będziemy chcieli zweryfikować produkt, który jest skomplikowany, to prawdopodobnie najlepsze będą rozmowy ankietera z badanym face to face.

Oczywiście! Możliwości są przynajmniej dwie:
1. Przygotowujesz zakres tematyczny i zagadnienia, które mają być poruszone w badaniu, a my na tej podstawie tworzymy listę pytań, np. w postaci ankiety.
2. Wspólnie na spotkaniu przed startem projektu ustalamy jego zakres i później my tworzymy listę pytań, np. w postaci ankiety.
Bez względu na scenariusz to Ty ostatecznie zatwierdzasz pytania, które zadamy badanym. Podobnie wygląda to na pozostałych etapach projektu jak np. raport czy prezentacja wyników badania. Zawsze możesz zadać dodatkowe pytania, zgłosić uwagi czy sugestie zmian, a my dopasujemy treści tak, aby były one dla Ciebie zrozumiałe i przydatne. 

Żeby pokazać Ci,  jak dbamy o wiarygodność wyników naszych badań, przeprowadzimy Cię przez cały projekt badawczy i wskażemy, które elementy i jak wpływają, na to, że zawartym w raporcie danym i wnioskom można ufać. Zaczniemy od metodologii i wytłumaczymy, dlaczego w taki sposób przeprowadzimy badanie i z jakich narzędzi oraz technik skorzystamy. Wyjaśnimy: z kim przeprowadzimy wywiady, dlaczego właśnie tę grupę wybraliśmy oraz powiemy, jak do niej dotrzemy. Ponadto będziemy informowali Cię o bieżących postępach prac realizacyjnych. Na koniec jak będziesz miał jakiekolwiek pytania dotyczące samych wyników czy sposobu ich wyliczenia, to wszystko dokładnie Ci wyjaśnimy. 

Zadaj nam pytanie o badanie dotyczące wdrożenia nowego produktu lub usługi.

Konsultacja to 15 minut rozmowy, podczas której poszukamy odpowiedzi na pytanie, czy badania to dobre rozwiązanie dla Ciebie i jak mogą one wspierać Ciebie i rozwój Twojej firmy.