Już nie musisz używać danych z USA. Instytut powstał, aby badać sprzedaż i marketing w naszym rejonie Europy oraz dostarczać dane, które pomogą Ci podejmować lepsze decyzje.
Pierwszy Instytut badawczy dla sprzedaży i marketingu B2B w Polsce
Instytut tworzą praktycy, którzy na co dzień w swoich firmach budują sprzedaż i marketing B2B. Wspólnie mieliśmy duży problem z poprawnym interpretowaniem rzeczywistości dookoła. Bazowanie na danych pochodzących z USA było niewystarczające. Dlatego postanowiliśmy stworzyć Instytut, który dostarczy dane i fakty niezbędne dla tworzenia lepszych strategii sprzedaży i marketingu.
W końcu.
Instytut tworzą praktycy, którzy na co dzień w swoich firmach budują sprzedaż i marketing B2B.
Pierwszy Instytut badawczy dla sprzedaży i marketingu B2B w Polsce
Instytut tworzą praktycy, którzy na co dzień w swoich firmach budują sprzedaż i marketing B2B. Wspólnie mieliśmy duży problem z poprawnym interpretowaniem rzeczywistości dookoła. Bazowanie na danych pochodzących z USA było niewystarczające. Dlatego postanowiliśmy stworzyć Instytut, który dostarczy dane i fakty niezbędne dla tworzenia lepszych strategii sprzedaży i marketingu.
W końcu.
Dane i fakty
Lepsze zrozumienie rzeczywistości
Lepsza strategia sprzedaży i marketingu
Lepsze wyniki
ostatnie badanie
Zobacz ostatni raport do pobrania
Sprawdź, jak skutecznie wyjść ze swoim biznesem za granicę!
W badaniu omawiamy wszystkie etapy skutecznego wyjścia za granicę. Znajdziecie w nim zarówno dane, jak i doświadczenia polskich firm. Raport z tego badania, może realnie pomóc w decyzjach, które stoją przed Wami.
W którym kraju rozpocząć działania eksportowe?
Najczęstsze pytania, jakie pojawiają się na etapie planowania eksportu towarów?
Jakie bariery mogą się pojawić przy wyjściu za granicę?
Czego uczą historie polskich firm działających na rynkach zagranicznych?
Na podany adres e-mail wyślemy link do badania.
Potrzebujesz indywidualnego badania?
Chcesz dowiedzieć się, czy adresujesz odpowiednią grupę?
Zastanawiasz się, czy Twój produkt/usługa odpowie na potrzeby rynku?
Szukasz wyróżników swojego produktu/usługi?
Zbadaj rynek, zanim zainwestujesz duże kwoty.
Porozmawiaj o badaniu dla Twojej firmy
Zostaw dane w poniższym formularzu. Nasz specjalista oddzwoni i omówi jak badania mogą pomóc w Twojej strategii.
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby zrozumieć sytuację oraz aktualne cele firmy. Dokładnie zrozumienie powyższego umożliwi nam dobry projekt badania.
1
Krok 2
Projektujemy badanie, które pomoże go zrealizować
Nasz wewnętrzny zespół, przygotuje koncepcję badania dla Twojej firmy. Podczas jej projektowania użyjemy naszego know-how z podobnych projektów.
2
Krok 3
Docieramy do grupy docelowej i ustalamy wynik
Jeżeli zdecydujesz się na badanie z nami, przeprowadzimy je w rynku. Dotrzemy do Twojej grupy docelowej oraz zbadamy istotne dla Ciebie kwestie.
3
Krok 4
Przygotowujemy dane dla Twojej firmy
Wyniki badania zostaną przez nas przygotowane oraz opracowane tak, aby ułatwić Twojej firmie analizę. Wskażemy najbardziej istotne punkty oraz obserwacje.
4
Krok 5
Używasz danych, aby zaoszczędzić
lub podjąć lepszą decyzję
Użyjesz naszego badania do przygotowania strategii sprzedaży, marketingu lub produktu. Dzięki temu znacznie lepiej trafisz w potrzeby rynku.
5
to tylko kilka kroków
Poznaj proces
Krok 1
Ustalamy cel biznesowy, który chcesz osiągnąć
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby zrozumieć sytuację oraz aktualne cele firmy. Dokładnie zrozumienie powyższego umożliwi nam dobry projekt badania.
1
Krok 2
Projektujemy badanie, które pomoże go zrealizować
Nasz wewnętrzny zespół, przygotuje koncepcję badania dla Twojej firmy. Podczas jej projektowania użyjemy naszego know-how z podobnych projektów.
2
Krok 3
Docieramy do grupy docelowej i ustalamy wynik
Jeżeli zdecydujesz się na badanie z nami, przeprowadzimy je w rynku. Dotrzemy do Twojej grupy docelowej oraz zbadamy istotne dla Ciebie kwestie.
3
Krok 4
Przygotowujemy dane dla Twojej firmy
Wyniki badania zostaną przez nas przygotowane oraz opracowane tak, aby ułatwić Twojej firmie analizę. Wskażemy najbardziej istotne punkty oraz obserwacje.
4
Krok 5
Używasz danych, aby zaoszczędzić
lub podjąć lepszą decyzję
Użyjesz naszego badania do przygotowania strategii sprzedaży, marketingu lub produktu. Dzięki temu znacznie lepiej trafisz w potrzeby rynku.