Wojciech Telenga

Konsultant w obszarze transformacji digitalowych, sprzedaży B2B

Człowiek sprzedaży, konsultant, wykładowca, manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu obszarem sprzedaży, ze szczególnym nastawieniem na budowę i transformację działów sprzedażowych, wdrożeń systemów CRM oraz implementacji strategii omnichannel.

Pracował wielokrotnie nad koncepcją i realizacją konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Ostatnie lata to rola Head of Sales Transformation w Deloitte Digital oraz Executive partner I Head of Sales w Tuatara gdzie m.in. realizował projekty na wymagających rynkach arabskich. 

Kluczowe obszary kompetencji to budowa, operacjonalizacja i egzekucja strategii pod kątem skalowania i wdrażania technologii oraz zarządzanie zmianą w organizacjach.

Łączy w sobie rozumienie specyfiki biznesu ze znajomością technologii i architektury przedsiębiorstw. Specjalizacja we wdrażaniu systemów klasy CRM, B2B commerce, CPQ, BPM oraz automatyzacji bazujących na rozwiązaniach AI. 

Kim jest ten człowiek

Człowiek sprzedaży, konsultant, wykładowca, manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu obszarem sprzedaży, ze szczególnym nastawieniem na budowę i transformację działów sprzedażowych, wdrożeń systemów CRM oraz implementacji strategii omnichannel.

Pracował wielokrotnie nad koncepcją i realizacją konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Ostatnie lata to rola Head of Sales Transformation w Deloitte Digital oraz Executive partner I Head of Sales w Tuatara gdzie m.in. realizował projekty na wymagających rynkach arabskich. 

Kluczowe obszary kompetencji to budowa, operacjonalizacja i egzekucja strategii pod kątem skalowania i wdrażania technologii oraz zarządzanie zmianą w organizacjach.

Łączy w sobie rozumienie specyfiki biznesu ze znajomością technologii i architektury przedsiębiorstw. Specjalizacja we wdrażaniu systemów klasy CRM, B2B commerce, CPQ, BPM oraz automatyzacji bazujących na rozwiązaniach AI. 

Specjalizacje/
kompetencje

Kim jest ten człowiek #2

Człowiek sprzedaży, konsultant, wykładowca, manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu obszarem sprzedaży, ze szczególnym nastawieniem na budowę i transformację działów sprzedażowych, wdrożeń systemów CRM oraz implementacji strategii omnichannel.

Pracował wielokrotnie nad koncepcją i realizacją konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Ostatnie lata to rola Head of Sales Transformation w Deloitte Digital oraz Executive partner I Head of Sales w Tuatara gdzie m.in. realizował projekty na wymagających rynkach arabskich. 

Kluczowe obszary kompetencji to budowa, operacjonalizacja i egzekucja strategii pod kątem skalowania i wdrażania technologii oraz zarządzanie zmianą w organizacjach.

Łączy w sobie rozumienie specyfiki biznesu ze znajomością technologii i architektury przedsiębiorstw. Specjalizacja we wdrażaniu systemów klasy CRM, B2B commerce, CPQ, BPM oraz automatyzacji bazujących na rozwiązaniach AI. 

doświadczenie

Gdzie Wojciech pracuje?

Wykłada na kierunkach:

Dla zarządzających sprzedażą
Unikalny program, który w ciągu pięciu, dwudniowych zjazdów, uczy niezbędnych kompetencji, które pozwolą skutecznie zarządzać sprzedażą w B2B.

Zadaj nam dowolne pytanie

Wypełnij formularz

Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszystkie pytania.