Executive Partner - Digital Transformation, Head of Sales w Tuatara
Ma prawie dwudziestoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich. Ukończył SGH – Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne oraz studia podyplomowe na wydziale zarządzania UW – Zarządzanie Sprzedażą. Ma praktyczne doświadczenie w sprzedaży wielu bardzo różnych produktów: od butów, poprzez podręczniki szkolne, części samochodowe, biżuterię, książki, narzędzia budowlane, system informacji prawnej, gazetę aż po wiedzę. Pracował w różnych specyfikach sprzedaży: B2C, B2B, detal, digital. Specjalizuje się we wdrożeniach digitalowych rozwiązań na styku produktu i sprzedaży, szerzeniu sprawnego wielokanałowego podejścia w kontakcie z klientem.
Kim jest ten człowiek
Ma prawie dwudziestoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich. Ukończył SGH – Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne oraz studia podyplomowe na wydziale zarządzania UW – Zarządzanie Sprzedażą. Ma praktyczne doświadczenie w sprzedaży wielu bardzo różnych produktów: od butów, poprzez podręczniki szkolne, części samochodowe, biżuterię, książki, narzędzia budowlane, system informacji prawnej, gazetę aż po wiedzę. Pracował w różnych specyfikach sprzedaży: B2C, B2B, detal, digital. Specjalizuje się we wdrożeniach digitalowych rozwiązań na styku produktu i sprzedaży, szerzeniu sprawnego wielokanałowego podejścia w kontakcie z klientem.
Specjalizacje/
kompetencje
- specjalizacja 1
- specjalizacja 2
- specjalizacja 3
- specjalizacja 4
- specjalizacja 5
Kim jest ten człowiek #2
Ma prawie dwudziestoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich. Ukończył SGH – Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne oraz studia podyplomowe na wydziale zarządzania UW – Zarządzanie Sprzedażą. Ma praktyczne doświadczenie w sprzedaży wielu bardzo różnych produktów: od butów, poprzez podręczniki szkolne, części samochodowe, biżuterię, książki, narzędzia budowlane, system informacji prawnej, gazetę aż po wiedzę. Pracował w różnych specyfikach sprzedaży: B2C, B2B, detal, digital. Specjalizuje się we wdrożeniach digitalowych rozwiązań na styku produktu i sprzedaży, szerzeniu sprawnego wielokanałowego podejścia w kontakcie z klientem.
doświadczenie