Łukasz Kosuniak

Ekspert Marketingu B2B, autor książki „ABC Marketingu B2B”

Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Stworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.

Kim jest ten człowiek

Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Stworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.

Specjalizacje/
kompetencje

Kim jest ten człowiek #2

Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Stworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.

doświadczenie

Gdzie Łukasz pracuje?

Grow na świecie Jesteśmy międzynarodową grupą w skład której wchodzą firmy z Europy środkowo-wschodniej, Skandynawii i Beneluxu. Posiadamy wiedzę i doświadczenie zdobyte dzięki wdrażaniu i prowadzeniu projektów z obszaru digital marketingu a zwłaszcza marketing automation / inbound marketing w wielu krajach. Jesteśmy również częścią sieci agencji marketingowych BBN Ltd., której globalny zasięg umożliwia nam realizację projektów zarówno lokalnych jak i o zasięgu międzynarodowym.

Wykłada na kierunkach:

Program, w pełni dostosowany do B2B, który uczy marketerów niezbędnych kompetencji, aby stworzyć i wyegzekwować skuteczną strategię marketingową.
Unikalny program, który w ciągu pięciu, dwudniowych zjazdów, uczy niezbędnych kompetencji, które pozwolą skutecznie zarządzać sprzedażą w B2B.

Zadaj nam dowolne pytanie

Wypełnij formularz

Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszystkie pytania.