Badacz rynku, praktyk i konsultant sprzedaży B2B.
Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych (Deloitte Consulting, OC&C Strategy Consultants, Frost & Sullivan). Wspierał przedsiębiorstwa w tworzeniu strategii i programów zwiększania skuteczności działów sprzedaży. Od 2017 roku jako Commercial Operations Leader w Canon Polska. Pomaga zespołowi sprzedaży B2B osiągać lepsze rezultaty poprzez wdrożenie strategii sprzedaży, ciągłe doskonalenie procesów sprzedaży, wykorzystywanie wiedzy z badań klientów i wprowadzanie nowych narzędzi.
Współzałożyciel www.win-loss.pl, inicjatywy, która pomaga wykorzystać badania klientów biznesowych (B2B) do zwiększania skuteczności procesu sprzedaży.
Kim jest ten człowiek
Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych (Deloitte Consulting, OC&C Strategy Consultants, Frost & Sullivan). Wspierał przedsiębiorstwa w tworzeniu strategii i programów zwiększania skuteczności działów sprzedaży. Od 2017 roku jako Commercial Operations Leader w Canon Polska. Pomaga zespołowi sprzedaży B2B osiągać lepsze rezultaty poprzez wdrożenie strategii sprzedaży, ciągłe doskonalenie procesów sprzedaży, wykorzystywanie wiedzy z badań klientów i wprowadzanie nowych narzędzi.
Współzałożyciel www.win-loss.pl, inicjatywy, która pomaga wykorzystać badania klientów biznesowych (B2B) do zwiększania skuteczności procesu sprzedaży.
Specjalizacje/
kompetencje
- specjalizacja 1
- specjalizacja 2
- specjalizacja 3
- specjalizacja 4
- specjalizacja 5
Kim jest ten człowiek #2
Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych (Deloitte Consulting, OC&C Strategy Consultants, Frost & Sullivan). Wspierał przedsiębiorstwa w tworzeniu strategii i programów zwiększania skuteczności działów sprzedaży. Od 2017 roku jako Commercial Operations Leader w Canon Polska. Pomaga zespołowi sprzedaży B2B osiągać lepsze rezultaty poprzez wdrożenie strategii sprzedaży, ciągłe doskonalenie procesów sprzedaży, wykorzystywanie wiedzy z badań klientów i wprowadzanie nowych narzędzi.
Współzałożyciel www.win-loss.pl, inicjatywy, która pomaga wykorzystać badania klientów biznesowych (B2B) do zwiększania skuteczności procesu sprzedaży.
doświadczenie