Program, zaprojektowany, aby wspierać w rozwoju CEO i przyszłych CEO. Dotyka wszystkich obszarów zarządzania przedsiębiorstwem, dając szeroki zestaw kompetencji uczestnikom.
Zapisy na edycję WIOSNA 2025!
Dołącz do nas
W czasie programu:
Dowiesz się, na czym polega rola CEO
Nauczysz się jak zadbać o strategię Twojej firmy
Dowiesz się, o jakie elementy powinieneś dbać jako CEO, aby osiągać doskonałość operacyjną
Dowiesz się jak budować wygrywająca kulturę organizacyjną
Poznasz przepis na zbudowanie skutecznego i wspierającego Cię zespołu zarządzającego.
Dowiesz się, z jakich funkcji kontrolingu finansowego korzystać jako CEO
Poznasz metody na wdrażanie innowacyjności w firmie
Przekonasz się, jak ważny jest rozwój CEO nie tylko w codziennej pracy
Kompleksowo wspiera w rozwoju
w roli nowoczesnego CEO
Jaki powinien być nowoczesny CEO?
Prowadząc Akademię IRSM i spotykając się z właścicielami oraz zarządzającymi, na kierunkach związanych z zarządzaniem sprzedażą czy marketingiem zauważyliśmy, że pozyskanie wiedzy z tych obszarów nie wyczerpuje potrzeb rozwoju CEO.
Nowoczesny i skuteczny CEO, stojący na czele dochodowego biznesu, powinien być wszechstronny i posiadać wiedzę dotykającą wszystkich obszarów zarządzania przedsiębiorstwem.
Powinien umieć stworzyć fundamenty dla strategicznej, operacyjnej i organizacyjnej doskonałości.
Znamy odpowiedzi na kluczowe pytania właścicieli firm, którzy chcą doskonalić się w roli Lidera, osiągać biznesowe cele i równowagę pomiędzy życiem zawodowym a osobistym:
Jak skoncentrować się na tym, co naprawdę ma znaczenie we własnym biznesie?
Skąd brać inspiracje jak poznawać nowe rozwiązania w zarządzaniu?
Jak zbudować zespół zarządzający i wiedzieć kiedy pozostawiać mu przestrzeń do działania?
Jak budować i rozwijać zespoły, żeby budować zaangażowanie?
Jak zadbać o doskonałość operacyjną jak i organizacyjną?
Gdzie jest miejsce na technologie i innowacje w firmie?
Jak dbać nie tylko o biznes i jego rozwój, ale też o siebie i własny development?
…i wiele więcej. Odpowiedzią na wszystkie te pytania jest – profesjonalne zarządzanie sprzedażą.
W XXI wieku skuteczny zarządzający powinien potrafić zbudować strategię, procesy i zespół, które są dopasowane do celów firmy. Niestety brakowało dotąd miejsca, z którego można byłoby czerpać te unikalne kompetencje.
…i wiele więcej.
Widzimy, że w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie CEO i kluczowi Liderzy firm nie mają wielu dobrych miejsc do poszerzenia swoich kompetencji liderskich i miejsca na wymianę doświadczeń.
Często samotność na szczycie jest wyjątkowo odczuwalna i zauważyliśmy, że potrzebne jest miejsce, gdzie każdy Lider spotka podobne osoby z podobnymi wyzwaniami.
W rozmowie z wieloma liderami firm słyszeliśmy, że idealny program powinien być praktyczny, nowoczesny, nastawiony na dobre rozumienie wszystkich kluczowych elementów, na których powinien koncentrować się dobry CEO. Rozumiemy, że dobrze skrojony program dla zarządzających powinien być też skondensowany i dopasowany do tego, ile czasu najwyższy poziom zarządzania może przeznaczyć na swój rozwój.
Właśnie dlatego stworzyliśmy program Executive Managment Mastery™
Poprzednie edycje
Zobacz, jak było na poprzednich edycjach
agenda programu
Jak będzie przebiegał program
moduł 1
Nowa rola i tożsamość CEO!
Prowadzący: Szymon Negacz, Irek Biliński
- Jak to robią inni? 3 specjalne wystąpienia nowoczesnych CEO.
- Czego mogę się nauczyć o innych skutecznych CEO sukcesu?
- Co powinienem chcieć zmienić, aby być lepszym CEO?
- Moja nowa rola i tożsamość - plan rozwoju na EMP i nie tylko.
Rezultat: Uczestnik wie na czym polega Rola Nowoczesnego CEO.
moduł 2
Strategia biznesu
Prowadzący: Szymon Negacz
- Jak zrobić strategię, z której wynika strategia sprzedaży i marketingu?
- Skalowanie wzrostu. Akwizycja? Wzrost organiczny? A może jakiś inny plan wzrostu?
- Różne linie biznesowe. Jak je zbudować, żeby działały jako system?
- Twój plan na wyjście z biznesu lub sukcesję.
Rezultat: Uczestnik potrafi zbudować strategię biznesową.
moduł 3
Doskonałość Operacyjna
Prowadzący: Irek Biliński
- Różne metody i jeden cel, jak zbudoać trwałą przewagę dzięki efektywnym procesom?
- Wartość dodana, marnotrastwo i za co płaci klient? Jak budować wartość dla klienta?
- KPI które mają znaczenie - co naprawdę warto mierzyć. Mierniki historii vs. aktywności.
- Elementy doskonałości operacyjnej, o które CEO powinien dbać swoim biznesie.
Rezultat: Uczestnik wie na jakie czynniki zwrócić uwagę, żeby zbudować doskonałość operacyjną.
moduł 4
Doskonałość organizacyjna
Prowadzący: Irek Biliński
- Jak zbudować wygrywającą kulturę organizacyjną firmy - kluczowe elementy.
- Najważniejsze elementy wygrywającej kultury organizacyjnej, które warto wdrożyć.
- Jak budować nie tylko sprawne procesy, ale i systemy, które zagwarantują sukces?
- KPI vs KBI czyli mierniki procesów, a mierniki zachować, jak mierzyć kulturę?
Rezultat: Uczestnik wie, jak zbudować kulturę organizacyjną, która wesprze osiąganie celów biznesowych.
moduł 5
Budowanie wygrywającego zespołu zarządzającego
Prowadzący: Sławomir Błaszczak
- Bezpieczeństwo Psychologiczne w zespole zarządczym – fakty i mity.
- Silne Indywidualności vs Team z ogarniętym Ego.
- Team No. 1 – od idei do wdrożenia.
- Ujawnić niejawne mechanizmy psychologiczne, normy, cele zespołu zarządczego.
Rezultat: Większa świadomość procesu budowania dojrzałego zespołu zarządczego. Poznanie kluczowych narzędzi, które wesprą zespół w wyższej pozytywności i/lub produktywności.
moduł 6
HR w biznesie
Prowadzący: Ewa Migo
- HR jako sparing partner dla CEO.
- Jak znaleźć dobrego HR Partnera który myśli biznesowo? Na co zwrócić uwagę, gdzie szukać takich osób?
- W jaki sposób i jakie problemy HR Business Partner może ściągnąć z głowy CEO.
- Jak HR zarabia dla firmy?
Rezultat: Uczestnik wie, jak projektować rolę HR w firmie, żeby praca tego przynosiła dla niego realne rezultaty.
moduł 7
Finanse dla CEO
Prowadzący: Michał Potrykus
- Rola finansów i CFO - czyli jak spowodować, żeby funkcja finansowa wspierała wzrost biznesu?
- Dane vs informacje - co liczyć i po co liczyć?
- Co może pójść źle - zarządzanie ryzykiem finansowym w czasach niepewności
- Finanse jako krwiobieg organizacji - wyjście poza liczby czyli partnerstwo biznesowe
Rezultat: Uczestnik wie, jak wykorzystać funkcję finansową, żeby generować wzrostu biznesu.
moduł 8
Technologie i AI w biznesie
Prowadzący: Wojciech Telenga
- Jak technologia IT może wspierać organizację, strategiczne zrozumienie roli technologii przez CEO - jej rola, modelowa architektura, integracje, zarządzanie obszarem IT.
- Jak mądrze wdrażać technologię w czasach, gdzie 80% wdrożeń jest nieudanych — jak zbudować model kompetencyjny dla obszaru IT.
- Jak zbudować gotowość organizacji do ciągłego doskonalenia w zakresie rozwoju technologii? - podstawy zarządzania projektami, rozwojem obszaru technologii oraz organizacją z uwzględnieniem specyfiki warstwy IT.
- Automatyzacja oraz AI w procesach biznesowych. Co, kiedy i jak warto automatyzować, kiedy i jak sięgać po AI.
Rezultat: CEO jest przygotowany do zarządzania rozwojem technologii w ramach organizacji.
moduł 9
Skalowanie przez innowacyjność, adaptacja do zmian w biznesie
Prowadzący: Zuzanna Mikołajczyk
- Czym jest innowacja? Jak innowacje mogą napędzać rozwój firmy?
- Zarządzanie portfelem innowacji - balansowanie między eksploracją nowych możliwości a eksploatacją istniejących zasobów.
- Innowacje ukierunkowane na klienta (customer-centric innovation) - jak zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów może napędzać innowacje w organizacji.
- Rola lidera w tworzeniu kultury innowacji - tworzenie środowiska sprzyjającego kreatywności i eksperymentom.
Rezultat: Uczestnik zrozumie, jak różne typy innowacji mogą przyczynić się do wzrostu i konkurencyjności jego organizacji. Będzie potrafił przyjąć rolę lidera w tworzeniu kultury innowacji.
moduł 10
Rozwój CEO
Prowadzący: Szymon Negacz, Irek Biliński
- Self Leadership - czy CEO powinien się rozwijać?
- Samotność na szczycie - Lider sam ze sobą.
- Jak żyć nie tylko firmą?
- Podsumowanie programu.
Rezultat: Uczestnicy zyskują świadomość konieczności zadbania o siebie i swój własny rozwój.
Zakończenie
Zaliczenie programu
Każdy uczestnik, który spełnia warunki zaliczenia otrzymuje certyfikat potwierdzający posiadane kompetencje.
NASI EKSPERCI
Poznaj swoich prowadzących
Irek Biliński
Consultant. CEO/Partner w 4Results. Shingo Facilitator
Od blisko 17 lat związany z konsultingiem i pomocą firmom w ich drodze do doskonałości operacyjnej i organizacyjnej. Od ponad 30 lat związany ze sprzedażą
Kieruję zespołem konsultantów 4Results specjalizujących się w optymalizacji i doskonaleniu działalności biznesowej naszych klientów. Odpowiadam za wprowadzenie na polski rynek metody QRM (Quick Response Manufacturing) dla firm zajmujących się produkcją nisko seryjną lub na indywidualne zamówienie klientów. Jako pierwsza firma w Polsce staliśmy się partnerem Instytutu Shingo, który uznawany przez specjalistów jako najlepsze miejsce do nauki i zrozumienia czym jest transformacja organizacyjna firmy.
Koncentruję się na wdrażaniu wysokich standardów zarządzania transformacjami firm w ich drodze do doskonałości operacyjnej i organizacyjnej. W projektach angażuję się zarówno na poziomie strategicznym – współtworząc z klientami konkretne rozwiązania i zmiany, jak również na poziomie operacyjnym – uczestnicząc w kluczowych etapach wdrożenia. Z pasji, tożsamości i zamiłowania jestem Konsultantem, który bierze odpowiedzialność za sukces klienta ;-)!
Mam prawie 30-letnie doświadczenie w obszarach produkcji, logistyki i sprzedaży, ze szczególnym nastawieniem na budowanie kultury ciągłego doskonalenia ludzi i procesów biznesowych oraz organizacji wysokiej efektywności. Przez ponad 10 lat pełniłem funkcję dyrektora sprzedaży i łańcucha dostaw w międzynarodowej firmie. Wdrażałem rozwiązania Lean w zakresie przepływu, systemu planowania oraz procesu S&OP. Wspólnie z japońskimi konsultantami przez 7 lat wdrażałem program Kaizen w kilku fabrykach i biurach na świecie.
Szymon Negacz
Trener Biznesu, Konsultant, Rekordzista Sales Angels
Właściciel WiseGroup, w skład której wchodzą: SellWise, HireWise, AdWise, Let’s automate oraz Instytut Rozwoju Sprzedaży i Marketingu. Miłośnik procesowego podejścia w sprzedaży i marketingu B2B, które pomaga skutecznie wdrażać wśród klientów i uczestników Akademii IRSM. Dodatkowo twórca internetowy, który realizuje się za mikrofonem podcastu „Nowoczesna Sprzedaż i Marketing” oraz kamerą kanału YouTube Wise Business School, gdzie omawia różne biznesowe tematy w prosty i zrozumiały sposób.
Sławek Błaszczak
Founder 4Results, Współwłaściciel MissionOne oraz Values (Akademia Psychologii Przywództwa – APP
Absolwent SGH, SWPS, od 20 lat przedsiębiorca. Propaguje i wdraża koncepcję Kultury Odpowiedzialności jako odpowiedź na wyzwania biznesowe związane z rosnąca złożonością świata biznesu.
Zuzanna Mikołajczyk
Strateg Innowacji, założycielka Know.How.Match
Doświadczenie zawodowe zdobywała w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice
Była liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej
Wprowadziła na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych
Wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże
Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji
Wykładowczyni na studiach MBA na uczelni A.Koźmiński. Autorka Podcastu Know.How.Match.
Jej misją jest pokazanie, że innowacja jest dla każdego i jest kierunkiem dla liderów przyszłości
Michał Potrykus
CFO w Tuatara
Od 20 lat z powodzeniem działający w obszarze finansów, audytu, sprawozdawczości, raportowania, consultingu i controllingu.
Obecnie pełni funkcję dyrektora finansowego w grupie Tuatara, gdzie odpowiada za szeroko pojęty obszar finansów w całej organizacji, aktywnie wspieram wzrost grupy, blisko współpracuje z inwestorami, Radą Nadzorczą oraz poszczególnymi działami biznesu, w tym z działem Sprzedaży pomagając w zrozumieniu powiązań pomiędzy komercyjną stroną biznesu i warstwą finansową. Współkreuje strategię spółek, zarządzam płynnością organizacji, dbam o to, by finanse były obszarem wpierającym i pomocnym w rozwoju całej organizacji.
Jego zadaniem jest doprowadzanie do stanu, w którym Finanse są wiarygodnym i pomocnym partnerem biznesowym w codziennym rozwoju przedsiębiorstw. Kieruje się zasadą, że jakość i rzetelność informacji finansowej są istotnymi czynnikami ułatwiającym dbanie o kondycję biznesów i wpływają na długotrwały i stabilny wzrost ich wartości.
Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego. Uzyskał uprawnienia Biegłego Rewidenta oraz ACCA.
Wojciech Telenga
Konsultant w obszarze transformacji digitalowych, sprzedaży B2B
Człowiek sprzedaży, konsultant, wykładowca, manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu obszarem sprzedaży, ze szczególnym nastawieniem na budowę i transformację działów sprzedażowych, wdrożeń systemów CRM oraz implementacji strategii omnichannel.
Pracował wielokrotnie nad koncepcją i realizacją konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Ostatnie lata to rola Head of Sales Transformation w Deloitte Digital oraz Executive partner I Head of Sales w Tuatara gdzie m.in. realizował projekty na wymagających rynkach arabskich.
Kluczowe obszary kompetencji to budowa, operacjonalizacja i egzekucja strategii pod kątem skalowania i wdrażania technologii oraz zarządzanie zmianą w organizacjach.
Łączy w sobie rozumienie specyfiki biznesu ze znajomością technologii i architektury przedsiębiorstw. Specjalizacja we wdrażaniu systemów klasy CRM, B2B commerce, CPQ, BPM oraz automatyzacji bazujących na rozwiązaniach AI.
Ewa Migo
Trener i Konsultant SellWise oraz HR Business Partner and Talent Development MichaelPage
Certyfikowana trenerka biznesu, kobieta sprzedaży, pasjonatka rozwoju osobistego. Wykładowczyni na SGH School of Economics.
Entuzjastyczna i pełna zaanagażowania. dla której wiedza przekazywana na szkoleniach musi znaleźć odzwierciedlenie w realnym życiu i wynikach.
Swoją drogę zawodową zaczynała w branży doradztwa finansowego, gdzie budowała, rozwijała i zarządzała zespołami sprzedaży. Od 2015 roku związana z branżą szkoleniową, gdzie jako trenerka i konsultantka prowadziła projekty doradczo–szkoleniowe dla zespołów sprzedaży w wielu branżach. Była odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek polski amerykańskiej firmy szkoleniowej Integrity Solutions. Przez wiele lat aktywnie związana z BNI (Business Network International) jako prezeska jednej z warszawskich grup mentorka i trenerka.
Od 2022 łączy świat sprzedaży i HR jako Trener i Konsultant SellWise oraz HR Business Partner and Talent Development MichaelPage gdzie buduje i wdraża programy rozwojowo-szkoleniowe wykorzystując swoją wiedzę jak i narzędzia takie jak Extended DISC, FINX czy talenty Gallupa.
Zdobądź certyfikat, który potwierdzi Twoje kompetencje i wyróżni Cię na rynku pracy!
Każdy program kończy się certyfikatem, który potwierdza posiadanie kompetencji w danym obszarze na najwyższym poziomie i jest ich rynkowym potwierdzeniem.
Poprzez IRSM, chcemy dać pracodawcom możliwość rzetelnej oceny kompetencji kandydatów na rynku.
co robimy
Dlaczego warto?
Prowadzący to eksperci w swoich obszarach, ale też liderzy swoich organizacji. Mają bogate doświadczenie, nie tylko w tym czego uczą, ale też jak uczą. A dodatkowo nasi goście specjalni w czasie pierwszej sesji to równie skuteczni CEO. Poznać ich i bogate doświadczenie to będzie dodatkowa wartość!
Każdy z naszych wykładowców jest praktykiem stosującym wykładaną wiedzę w codziennej praktyce. To daje możliwość zadania dowolnego pytania. Całość Akademii bazuje na realnych wdrożeniach zmian w Polskich firmach.
Uczestnicy Akademii to zawsze niezwykłe osoby, które pełnią ważne funkcje w polskich firmach. W sali dochodzi do wymiany informacji oraz często współpracy. Pozyskane relacje zostają na całe życie.
sprawdź czy to dla ciebie
Dla kogo powstał program?
Ten program jest dla Ciebie, jeśli jesteś:
- CEO lub przyszłym CEO, członkiem zarządu lub dyrektorem z aspiracjami.
- Właścicielem firmy, który chce lepiej zarządzać swoim przedsiębiorstwem.
- Jesteś na górze swojej firmy i poszukujesz nowej wiedzy, żeby lepiej prowadzić firmę i zarządzać ludźmi, ale nie masz dużo czasu.
- Nie czujesz potrzeby rozwijania swoich kompetencji jako CEO.
- Uważasz, że Twoja organizacja i zespół osiągnęły już najwyższy poziom rozwoju.
- Nie ma perspektyw na zarządzanie firmą.
ile to kosztuje?
Cena programu
22900
zł netto
Najbliższa edycja rozpoczyna się 19 lutego 2025
Cena zawiera 10 dni wykładowych (80 godzin, 5 zjazdów) oraz catering
Zjazdy odbywają się raz na miesiąc w Warszawie
Terminy zjazdów: 26-27.02, 19-20.03, 23-24.04, 14-15.05, 11-12.06
Do najbliższej edycji pozostało
Faq
Najczęściej zadawane pytania
Program pokaże perspektywę innych branż, organizacji i osób. Dzięki temu zyskasz nowe, świeże spojrzenie na dotychczasowe działania oraz uzyskasz wiedzę nt. najnowszych i najbardziej sprawdzonych trendów w zarządzaniu.
Wypełnij formularz tuż pod tą sekcją i porozmawiaj z Marcinem Grelą (lub Magdą Bielińską). Marcin (lub Magda) zapyta Cię o aktualną sytuację i podpowie czy ten Program jest dla Ciebie odpowiedni.
Cena akademii jest podana jako kwota netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. Wystawiamy faktury.
Tak, cały Program odbędzie się stacjonarnie w Warszawie. W wyjątkowych okolicznościach będziemy rozważać przeniesienie Programu na zajęcia zdalne.
Tak. Akademia jest prowadzona przez praktyków oraz przedstawia nowoczesne podejście do zarządzania marketing. Sam program umożliwia również dzielenie się wiedzą z pozostałymi uczestnikami.
Wypełnij formularz tuż pod tą sekcją i porozmawiaj z Marcinem Grelą. Marcin zapyta Cię o aktualną sytuację i podpowie czy ten Program jest dla Ciebie odpowiedni.