Unikalny program, który w ciągu czterech, dwudniowych zjazdów, uczy niezbędnych kompetencji, pozwalających strategicznie rozwijać sprzedaż w B2B.
Zapisy na edycję Wiosna 2024!
dołącz do nas
W czasie programu:
Dowiesz się, jak budować strategię sprzedaży i komunikacji
Nauczysz się prowadzić skuteczny prospecting
Dowiesz się, jak poprowadzić wygrywające spotkanie
Zaprojektujesz swój proces sprzedaży
Przygotujesz się do zmiany i ją zaplanujesz
Dowiesz się, jak skutecznie pracować z obecnymi klientami
Nauczysz się analizować i poprawiać swoje procesy
Poznasz tajemnice nowoczesnego marketingu B2B
Kompleksowo przygotowuje do pełnienia
roli nowoczesnego sprzedawcy

Jaki powinien być nowoczesny Business Development Manager w B2B?
Pracując ze specjalistami sprzedaży B2B w ostatnich latach, zauważyliśmy jakie kompetencje łączą tych, którzy osiągają największe sukcesy.
Zwróciliśmy uwagę, że wszystkie te obszary są niezbędne, aby specjalista mógł długoterminowo osiągać wysokie wyniki w obecnych czasach.
Potrafi samodzielnie tworzyć strategię sprzedaży i komunikacji
Skutecznie prowadzi spotkania i prezentacje
Rozumie jakie procesy zachodzą w jego głowie i głowach klientów
Potrafi samodzielnie prowadzić analitykę własnych działań i procesów
Wie jak pozyskiwać prospectingowo klientów używając nowoczesnych narzędzi
Projektuje swój proces sprzedaży w zgodzie z grupą docelową
Pracuje skutecznie z obecnym portfelem klientów
Rozumie działanie marketingu B2B i potrafi z nim współpracować
Wszystkie te kompetencje połączone ze sobą, tworzą obraz Nowoczesnego Specjalisty Sprzedaży B2B XXI wieku.
…i wiele więcej.
Nie znaleźliśmy dotąd programu, który tak kompleksowo uczyłby nowoczesnego podejścia do sprzedaży. Szczególnie trudno znaleźć program, który zawiera w sobie wiedzę dotyczącą marketingu B2B, analityki i psychologii biznesu w połączeniu z prospectingiem, procesem sprzedaży i account managementem
Właśnie dlatego stworzyliśmy program Business Development Mastery™
Poprzednie edycje
Zobacz, jak było na poprzednich edycjach





agenda programu
Jak będzie przebiegał program?
moduł 1
Wstęp i strategia
Prowadzący: Łukasz Połubianko
- Wszystko co handlowiec powinien wiedzieć o strategii,
- Zasady doboru grupy docelowej i rozmówcy,
- Budowanie i komunikowanie wartości produktu/usługi,
- Tworzenie komunikatu dla grupy docelowej,
- Zasady budowania Buyer Persony,
- Wspólne przygotowanie grupy docelowej z prowadzącym.
Rezultat: Gotowa grupa docelowa i wartości. To fundament do wszystkich pozostałych modułów.
moduł 2
Prospecting
Prowadzący: Łukasz Połubianko
- Zasady prospectingu w 2023 roku,
- Działające metody cold callingu i cold mailingu,
- Wsparcie prospectingu na LinkedIn,
- Omówienie narzędzi informatycznych,
- Budowanie sekwencji prospectingowych.
Rezultat: Uczestnik potrafi samodzielnie zbudować proces prospectingu dopasowany do swojej grupy docelowej.
moduł 3
Spotkanie handlowe
Prowadzący: Michał Balcerzak
- Zasady prowadzenia kwalifikacji w B2B,
- Projektowanie pytań i przygotowanie przed spotkaniem,
- 2 scenariusze spotkania z klientem, które działają w 2023 roku,
- Zasady prezentowania na spotkaniu,
- Używanie historii na spotkaniach.
Rezultat: Uczestnik wie jak ułożyć i przeprowadzić skuteczne spotkanie z potencjalnym klientem.
moduł 4
Proces sprzedaży
Prowadzący: Michał Balcerzak
- Tworzenie sekwencji Follow-upów,
- Radzenie sobie z obiekcjami,
- Projektowanie działań pod proces zakupu grupy docelowej,
- Określenie czynności mających wpływ na rezultat w procesie sprzedaży,
- (ćwiczenie) Zadawanie pytań,
- (ćwiczenie) Prezentowanie,
Rezultat: Uczestnik potrafi przeprowadzić proces sprzedaży, spójny ze swoją grupą docelową.
moduł 5
Psychologia biznesu
Prowadzący: Joanna Wazowicz
- Zaplanowanie procesu zmiany,
- Mapa potencjału sprzedażowego mojego i klientów,
- Inteligencja emocjonalna w sprzedaży i jej znaczenie,
- Style zakupowe klientów oraz metody wywierania wpływu,
- Stworzenie osobistego planu rozwoju kompetencji sprzedaży.
Rezultat: Uczestnik potrafi zaplanować własny proces zmiany i lepiej rozumie zachowania klientów.
moduł 6
Account Management
Prowadzący: Joanna Wazowicz
- Zasady pracy i segmentacja obecnych klientów,
- Zarządzanie portfelem obecnych klientów,
- Budowanie mapy relacji w organizacji klienta,
- Planowanie działań na portfelu klientów,
- Cross-selling i up-selling.
Rezultat: Uczestnik wie jak ułożyć działania z obecnymi klientami i rozwijać z nimi współpracę.
moduł 7
Analityka, system CRM i planowanie
Prowadzący: Tomasz Zagdan
- Idea prowadzenia analityki w sprzedaży,
- Zasady mierzenia najważniejszych procesów,
- Najlepsze praktyki używania systemów CRM,
- Planowanie sprzedaży,
- Wyciąganie wniosków z analityki.
Rezultat: Uczestnik potrafi samodzielnie prowadzić analitykę i wyciągać wnioski ze swoich działań.
moduł 8
Marketing B2B
Prowadzący: Michał Balcerzak
- Wszystko co powinien wiedzieć handlowiec o marketingu B2B,
- Zasady współpracy z działem marketingu,
- Dobór lejka marketingowego pod grupę docelową,
- Samodzielne działania marketingowe handlowca,
- Zasady budowania wartościowego content marketingu.
Rezultat: Uczestnik potrafi współpracować z działem marketingu i sugerować wartościowe rozwiązania.
Zakończenie
Zaliczenie programu
Każda osoba spełniająca kryteria, otrzymuje certyfikat potwierdzający posiadane kompetencje.
Najlepsi uczestnicy, wyłonieni na podstawie punktacji pracy końcowej Akademii mają możliwość uzyskania certyfikatu z wyróżnieniem.

NASI EKSPERCI
Poznaj swoich prowadzących
Szymon Negacz
Właściciel WiseGroup, Rekordzista Sales Angels
Konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk, angel investor i właściciel WiseGroup. Na co dzień rozwija działy sprzedaży i marketingu w całej Polsce, w branżach – od IT, przez produkcję aż do usług. Obecnie łączy wiedzę sprzedażową, marketingową i informatyczną, aby z pomocą swojego zespołu, budować spójne strategie rozwoju firm, działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat agile i procesowego podejścia. Autor największego podcastu w Polsce, poświęconego tematyce sprzedaży i marketingu B2B – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.
Łukasz Połubianko
Chief Consulting Officer, Konsultant sprzedaży i marketingu B2B
Już od blisko 17 lat związany ze sprzedażą. Od lat z sukcesami samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. Ekspert w sprzedaży telefonicznej. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa). Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom. Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu, przez International Education Society certyfikowany jako trener szkoleń online.
W Sellwise dodatkowo pełni rolę Team Leadera zespołu konsultantów oraz opiekuna linii biznesowej szkoleń zamkniętych.

Tomasz Zagdan
Badacz rynku, praktyk i konsultant sprzedaży B2B.
Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych (Deloitte Consulting, OC&C Strategy Consultants, Frost & Sullivan). Wspierał przedsiębiorstwa w tworzeniu strategii i programów zwiększania skuteczności działów sprzedaży. Od 2017 roku jako Commercial Operations Leader w Canon Polska. Pomaga zespołowi sprzedaży B2B osiągać lepsze rezultaty poprzez wdrożenie strategii sprzedaży, ciągłe doskonalenie procesów sprzedaży, wykorzystywanie wiedzy z badań klientów i wprowadzanie nowych narzędzi.
Współzałożyciel www.win-loss.pl, inicjatywy, która pomaga wykorzystać badania klientów biznesowych (B2B) do zwiększania skuteczności procesu sprzedaży.
Joanna Wazowicz
Trener i konsultant zajmujący się doradztwem metodologicznym i biznesowym
Szuka praktycznego przełożenia stosowanych metod na poprawę wyników biznesowych i jakości życia uczestników. Ma za sobą ponad 20 lat doświadczenia menedżerskiego w obszarze zarządzania i obsługi klienta w polskich i międzynarodowych firmach. Jest doświadczonym Partnerem Zarządzającym z historią pracy w branży doradztwa zarządczego. Wykwalifikowana w negocjacjach, planowaniu biznesowym, sprzedaży, zarządzaniu i rozwoju biznesu. Wśród jej klientów można wymienić: Peugeot, Citroen, Mercedes – Benz, Volkswagen Polska, Żywiec Zdrój, Stock Polska, Onico, Performance Media, Sotrender, Hotel Arłamów, Hotel Le Regina. Dodatkowym obszarem jej zainteresowań jest praktyczne zarządzanie stresem (techniki oddechowe, wizualizacja, zarządzanie myśleniem automatycznym) oraz rozwojem osobistym (mindfulness). Certyfikowany Konsultant FinxS Sales Assessment.
Michał Balcerzak
Konsultant sprzedaży i marketingu B2B
W ciągu ostatnich 10 lat, bez żadnego budżetu na start, zbudował i usamodzielnił dział handlowy w branży reklamowej oraz zdigitalizował sprzedaż w spółce z branży finansowej. W obu firmach przeszedł drogę od handlowca przez dyrektora sprzedaży aż do właściciela. Dziś dzieli się swoim doświadczeniem zakładając „buty” trenera/konsultanta z zakresu sprzedaży, zarządzania i marketingu B2B. Jego klienci najbardziej doceniają to, że w prosty sposób potrafi opowiadać o skomplikowanych rzeczach, rozumie realia osoby pracującej w dziale handlowym i osoby zarządzającej działem handlowym oraz skupia się na tym co najważniejsze.

Zdobądź certyfikat, który potwierdzi Twoje kompetencje i wyróżni Cię na rynku pracy!
Każdy program kończy się certyfikatem, który potwierdza posiadanie kompetencji w danym obszarze na najwyższym poziomie i jest ich rynkowym potwierdzeniem.
Poprzez IRSM, chcemy dać pracodawcom możliwość rzetelnej oceny kompetencji kandydatów na rynku.

co robimy
Dlaczego warto?
Każdy z naszych wykładowców jest praktykiem stosującym wykładaną wiedzę w codziennej praktyce. To daje możliwość zadania dowolnego pytania. Całość Akademii bazuje na realnych wdrożeniach zmian w polskich firmach.
Nasi prowadzący to eksperci wyłonieni przez społeczność Sales Angels. To sprawia, że ich wiedza oraz sposób jej przekazywania został już doceniony przez największą społeczność ludzi sprzedaży w Polsce.
Uczestnicy Akademii to zawsze niezwykłe osoby, które pełnią ważne funkcje w polskich firmach. Prawie zawsze na sali dochodzi do wymiany informacji oraz często współpracy. Pozyskane relacje zostają na całe życie.
sprawdź czy to dla ciebie
Dla kogo powstał program?
Ten program jest dla Ciebie, jeśli jesteś:
- Handlowcem, który chce poszerzyć swoje kompetencje,
- Właścicielem firmy, który planuje samodzielnie sprzedawać,
- Specjalistą, który chce nauczyć się zawodu handlowca B2B.
- Twoja firma sprzedaje produkty na rynku B2C (np. ubezpieczenia),
- Twoja firma sprzedaje transakcyjnie proste produkty/usługi,
- Twoja firma nie ma przewag konkurencyjnych.
ile to kosztuje?
Cena progamu
9 900
zł netto
Najbliższa edycja rozpoczyna się 22 marca 2024
Cena zawiera 8 dni wykładowych (4 zjazdy)
Zjazdy odbywają się raz na miesiąc w Warszawie (piątki i soboty)
Terminy zjazdów: 22-23.03, 19-20.04, 24-25.05, 14-15.06
Do najbliższej edycji pozostało
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Cena akademii jest podana jako kwota netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. Wystawiamy faktury.
Tak, cały Program odbędzie się stacjonarnie w Warszawie. W wyjątkowych okolicznościach będziemy rozważać przeniesienie Programu na zajęcia zdalne.
Tak. Akademia jest prowadzona przez praktyków oraz przedstawia nowoczesne podejście do zarządzania sprzedażą. Sam program umożliwia również dzielenie się wiedzą z pozostałymi uczestnikami.
Wypełnij formularz tuż pod tą sekcją i porozmawiaj z Marcinem Grelą. Marcin zapyta Cię o aktualną sytuację i podpowie czy ten Program jest dla Ciebie odpowiedni.