Business Consulting Mastery™

Unikatowy program, który uczy niezbędnych kompetencji potrzebnych do zostania skutecznym konsultantem biznesowym.

Zapisy na edycję Jesień 2024!

Najbliższy semestr startuje za

00
Dni
00
Godzin
00
Minut
00
Sekund

Dołącz do nas

W czasie programu:

Poznasz i przećwiczysz kluczowe umiejętności konsultanta

Nauczysz się prowadzić angażujące warsztaty doradcze

Dowiesz się, na czym polega rola konsultanta w procesie planowania strategicznego

Poznasz podstawy konsultingu strategicznego i operacyjnego

Nauczysz się analizować dane klienta oraz na ich podstawie projektować narzędzia rozwojowe u klientów

Poznasz ​​metody i strategie rozwiązywania problemów w biznesie

Dowiesz się jak radzić sobie z emocjami w pracy konsultanta

Dowiesz się jak zarządzać zmianą i oporem w trakcie trwania projektu doradczego

Kompleksowo przygotowuje do pełnienia
roli Konsultanta Biznesowego

Jaki powinien być konsultant pracujący z biznesem?

Jako przedstawiciele firm doradczych – Sellwise i 4Results – widzimy, że jednym z fundamentów przeprowadzania skutecznych transformacji w przedsiębiorstwach jest skuteczny konsultant.
Łącząc 5 światów doradczych: sprzedaż, marketing, technologie, strategie i operacje
znamy odpowiedź na kluczowe pytania osób chcących rozwijać się w tym zawodzie:
 

Na czym polega rola konsultanta?

Jak przekonać klientów do projektu doradczego?

Kiedy projekt doradczy ma sens?

Jak prowadzić skuteczne transformacje w obszarze np. sprzedaży marketingu, produkcji czy logistyki?

Jak radzić sobie z oporem zespołu projektowego po stronie klienta?

Czy każdy dyrektor sprzedaży/operacji będzie dobrym konsultantem?

Jakie kompetencje powinien mieć konsultanta biznesowy?

Na te i wiele więcej pytań próżno szukać odpowiedzi w szeroko dostępnych źródłach, bo zazwyczaj odpowiedź będzie brzmiała “to zależy”.  W polskiej przestrzeni biznesowej brakowało miejsca, gdzie doświadczeni managerowie mogli znaleźć precyzyjne odpowiedzi jak zostać konsultantem biznesowym. Mimo, że doradztwo, to zawód otwierający kapitalne możliwości rozwoju zawodowego i finansowego.  

…i wiele więcej.

Na te pytania próżno szukać odpowiedzi w szeroko dostępnych źródłach, bo zazwyczaj odpowiedź będzie brzmiała “to zależy”.  W polskiej przestrzeni biznesowej brakowało miejsca, gdzie doświadczeni managerowie mogli znaleźć precyzyjne odpowiedzi jak zostać konsultantem biznesowym. Mimo, że doradztwo, to zawód otwierający kapitalne możliwości rozwoju zawodowego i finansowego.  

Właśnie dlatego stworzyliśmy program Business Consulting Mastery

AKADEMIA IRSM

Zobacz, jak było na pozostałych programach Akademii IRSM:

agenda programu

Jak będzie przebiegał program

moduł 1

Rola konsultanta biznesowego

Prowadzący: Irek Biliński, Łukasz Połubianko

Rezultat: Uczestnik wie, jakie są podstawy konsultingu biznesowego i potrafi rozpocząć pierwszy projekt doradczy.

0/8

moduł 2

Analiza strategii przedsiębiorstwa

Prowadzący: Gabriela Bajer, Michał Paradowski

Rezultat: Uczestnik potrafi przeprowadzić analizę strategiczną przedsiębiorstwa i zdefiniować cele strategiczne i zdefiniować kierunek rozwoju przedsiębiorstw w tym zakresie.

0/8

moduł 3

Analiza operacyjna przedsiębiorstwa

Prowadzący: Piotr Wrzeszcz, Katarzyna Stołkowska

Rezultat: Uczestnik potrafi przeprowadzić analizę operacyjną przedsiębiorstwa i zdefiniować cele kluczowe cele i mierniki projektu oraz zdefiniować kierunek rozwoju przedsiębiorstw w tym zakresie.

0/8

moduł 4

Planowanie projektu doradczego i zarządzanie zmianą

Prowadzący: Irek Biliński, Łukasz Połubianko

Rezultat: Uczestnik potrafi zarządzać zmianą i dyscypliną projektu doradczego. 

0/8

moduł 5

Prowadzenie warsztatów i spotkań

Prowadzący: Magdalena Krawczak, Michał Balcerzak

Rezultat: Uczestnik potrafi doskonalić umiejętności komunikacyjne oraz projektowania i prowadzenia warsztatów jako konsultant.

0/8

moduł 6

Zarządzanie danymi w projekcie

Prowadzący: Michał Balcerzak, Gerard Bernat

Rezultat: Uczestnik wie, jak używać technik zbierania i analizy danych oraz narzędzi do analizy biznesowej.

0/8

moduł 7

Rozwiązywanie problemów - procesowane, ludzkie, zarządcze

Prowadzący: Piotr Wrzeszcz, Gniewomir Kuciapski

Rezultat: Uczestnik wie jak realizować strategie rozwiązywania problemów w biznesie.

0/8

moduł 8

Psychika konsultanta — jak uniknąć wypalenia zawodowego

Prowadzący: Marcin Grela, Łukasz Połubianko

Rezultat: Uczestnik zna emocjonalne ryzyka wynikające z pracy konsultanta oraz wie, jak z nimi “pracować”.

0/8

Zakończenie

Zaliczenie programu

Każdy uczestnik, który spełnia warunki zaliczenia otrzymuje certyfikat potwierdzający posiadane kompetencje. 

 

Najlepsi uczestnicy, wyłonieni na podstawie punktacji pracy końcowej Akademii mają możliwość uzyskania certyfikatu z wyróżnieniem.

NASI EKSPERCI

Poznaj swoich prowadzących

Łukasz Połubianko

Chief Consultant & Trainings Officer w Sellwise.  

Od blisko 17 lat związany ze sprzedażą. Usprawniając procesy pomaga właścicielom, managerom, handlowcom rozwijać biznesy oraz zespoły.  

 

Doświadczony konsultant i trener sprzedaży B2B. Przeszedł drogę zawodową, od specjalisty do dyrektora zaradzającego. Prowadzi zespół konsultantów i trenerów w Sellwise.
Z sukcesami prowadzi samodzielne projekty konsultingowe i szkoleniowe dla czołowych firm w swoich branżach. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów sprzedażowych, obsługowych i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb), energetycznego (Energa), czy IT (Comarch).  

Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu oraz trenerem szkoleń online. Ukończył szkolę wystąpień publicznych. Wykładowca akademicki na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie 

 

Irek Biliński

Partner, Członek Zarządu i Współwłaściciel 4RESULTS

Kieruje zespołem konsultantów 4Results specjalizujących się w optymalizacji i doskonaleniu działalności biznesowej klientów. Odpowiada również za wprowadzenie na polski rynek metody QRM (Quick Response Manufacturing). W projektach angażuje się zarówno na poziomie strategicznym – współtworząc rozwiązania konkretnych problemów, jak również na poziomie operacyjnym – uczestnicząc w kluczowych etapach wdrożeń. 

Ma 15-letnie doświadczenie w obszarach produkcji, logistyki i sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem modelowania organizacji pod kątem ciągłego doskonalenia ludzi i procesów biznesowych. Przez 10 lat pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i supply chain w międzynarodowej korporacji. Wdrażał rozwiązania Lean w zakresie przepływu, systemu planowania oraz procesu S&OP. Wspólnie z japońskimi konsultantami przez 7 lat wdrażał program Kaizen w kilku fabrykach i biurach korporacji na świecie. 

Posiada certyfikaty: QRM (Quick Response Manufacturing) oraz Lean/Kaizen, a także certyfikat coacha ICC. 

Magdalena Krawczak

Konsultant i Trener sprzedaży B2B w SellWise

 

Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych.  

 

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA International Executive Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY. 

Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. 

Gerard Bernat

Consulting Team Leader, Konsultant Customer Experience i Rozwoju Biznesu w SellWise

Od 20 lat buduje i usprawnia Działy Obsługi Klienta i Sprzedaży oraz każdy punkt styku klienta z firmą, w pełnowymiarowym Customer Experience ze strategią Klientocentryczności włącznie.

Tworzy najlepsze z możliwych doświadczenia klienta, zaczynając od zbudowania doskonałych doświadczeń pracowników firmy, projektując im optymalne warunki pracy, jak użyteczne struktury, pragmatyczne procesy i transparentne zadania, intuicyjne instrukcje i wspierające narzędzia.

Wspiera w uzyskaniu  konkretnych celów jak np. obniżenie Churn Rate’u, podwyższenie NPS’u, czy zwiększenie Cross & Up Selling’u.

Michał Paradowski

Partner, Członek Zarządu i Współwłaściciel 4RESULTS​

W 4Results odpowiada za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu.  Jego zadaniem jest udzielenie Klientom możliwie pełnego wsparcia w jednym z najważniejszych obszarów ich działalności – sprzedaży i marketingu. W projekty doradcze angażuje się na poziomie strategii, z czego wynikają konkretne zalecenia i działania dla wszystkich poziomów organizacji. Kształtuje m.in. strategie w oparciu o podejście „Focus on Core”. Zależnie od sytuacji Klienta działa w zakresie szerokim, strategicznym lub koncentruje się na wyselekcjonowanych zagadnieniach, które wymagają usprawnienia lub zmiany. 

Doskonaląc sprzedaż, pomaga Klientom sprawnie przejść przez proces zmiany z zachowaniem możliwie wysokiego poziomu bezpieczeństwa i tak, by na koniec pojawiły się pożądane rezultaty biznesowe (średnio- i długoterminowe cele).  

 

Katarzyna Stołkowska

Partner rozwoju zespołu, Konsultant w 4RESULTS

W 4Results realizuje projekty wdrożeniowe z wykorzystaniem metody QRM oraz Lean. Prowadzi kompleksowe analizy procesów produkcyjnych. Pomaga klientom w osiąganiu najlepszych rezultatów oraz w drodze do doskonałości operacyjnej. 
Szczególnym obszarem jej zainteresowania jest metodyka Visual Thinking – która buduje zaangażowanie (i-drive) na najniższym szczeblu organizacji poprzez wspólne tworzenie z pracownikami przyjaznych stanowisk pracy. Pracuje bezpośrednio na produkcji, tworząc setki wizualnych rozwiązań, następnie z wykorzystaniem narzędzia Kamishibai doskonali powstałe standardy pracy oraz buduje świadomość pracowników. 

Gniewomir Kuciapski

Konsultant, Analityk w 4RESULTS​

Dzieli się kilkunastoletnim doświadczeniem pracy w sprzedaży oraz na styku sprzedaży, marketingu oraz informatyki.
Wspiera obszar sprzedaży i marketingu firm działających na rynku krajowym i międzynarodowym. Specjalizuje się w zakresie optymalizacji asortymentu, profilowaniu i segmentacji odbiorców oraz produktów, systemach motywacyjnych oraz systemach monitorowania i wspierania sprzedaży.

Piotr Wrzeszcz

Partner zarządzajacy w 4RESULTS

Koncentruje się na kompleksowym wspieraniu Klientów w optymalizacji ich procesów decyzyjnych i operacyjnych. Współpracuje z Klientami na poziomie strategicznym i operacyjnym, przygotowując, wdrażając i nadzorując kompleksowe programy optymalizacyjne oraz analizy biznesowe. Wspólnie z zarządami, liderami i zespołami projektowymi wypracowuje i wdraża zmiany oraz wspiera rozwój kadr. 

Specjalizuje się we wdrożeniach strategicznych programów doskonalenia przedsiębiorstwa w oparciu o biznesowe potrzeby Klienta oraz wymagania konkurencji. Łączy bogate doświadczenie z Lean Management, TPM oraz rozwoju ludzi. 

Gabriela Bajer

Consulting Team Leader, Konsultant w SellWise

W pracy konsultanta, mentora i trenera wykorzystuje swoje kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą B2B. Szlify sprzedażowe zdobywała w polskich i międzynarodowych korporacjach. Przeszła drogę zawodową od handlowca, poprzez kierownika zespołu aż po dyrektora sprzedaży ogólnopolskiej.  Dzięki umiejętności zarządzania w sytuacjach kryzysowych, skutecznie przeprowadziła wiele restrukturyzacji i reorganizacji zespołów sprzedażowych. Pracowała również z mniejszymi organizacjami, dzięki czemu zna realia zarówno małego jak i dużego biznesu. Od kilku lat z sukcesem wspiera, jako mentor, osoby zarządzające.

 

 

Michał Balcerzak

Consulting Team Leader, Konsultant w SellWise​

W ciągu ostatnich 10 lat, bez żadnego budżetu na start, zbudował i usamodzielnił dział handlowy w branży reklamowej oraz zdigitalizował sprzedaż w spółce z branży finansowej. W obu firmach przeszedł drogę od handlowca przez dyrektora sprzedaży, aż do właściciela. Dziś dzieli się swoim doświadczeniem zakładając „buty” trenera/konsultanta z zakresu sprzedaży, zarządzania i marketingu B2B. Jego klienci najbardziej doceniają to, że w prosty sposób potrafi opowiadać o skomplikowanych rzeczach, rozumie realia osoby pracującej w dziale handlowym i osoby zarządzającej działem handlowym oraz skupia się na tym co najważniejsze.

Marcin Grela

COO IRSM

Promuje sprzedaż opartą o naturalne predyspozycje i zdrowe wartości. Posiada bogate doświadczenie w roli headhuntera pracowników działu sprzedaży, a wcześniej handlowca i managera sprzedaży. Od 7 lat związany z firmą doradczo-konsultingową 4Results.

 

 

Zdobądź certyfikat, który potwierdzi Twoje kompetencje i wyróżni Cię na rynku pracy!

Każdy program kończy się certyfikatem, który potwierdza posiadanie kompetencji w danym obszarze na najwyższym poziomie i jest ich rynkowym potwierdzeniem.

Poprzez IRSM, chcemy dać pracodawcom możliwość rzetelnej oceny kompetencji kandydatów na rynku.

co robimy

Dlaczego warto?

Każdy z naszych wykładowców jest praktykiem stosującym wykładaną wiedzę w codziennej praktyce. To daje możliwość zadania dowolnego pytania. Całość Akademii bazuje na realnych wdrożeniach zmian w Polskich firmach. 

Prowadzący do najlepsi konsultanci SellWise i 4Results. W realizowanych projektach doradczych osiągają ponadprzeciętne wyniki, a ich wiedza i kompetencje doceniają nawet najbardziej wymagający klienci.  

Pracy konsultanta nie da się nauczyć z książek. Aby zajęcia miały maksymalnie praktyczny wymiar, do Twojej dyspozycji podczas każdego dnia zajęć będzie dwóch prowadzących. To powoli spojrzeć na dane zagadnienie z dwóch perspektyw oraz wykorzystać uzupełniające się doświadczenia prowadzących.  

sprawdź czy to dla ciebie

Dla kogo powstał program?

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

Ten program nie jest dla Ciebie, jeśli:

ile to kosztuje?

Cena programu

19 900

zł netto

Najbliższa edycja rozpoczyna się 16 października 2024

Cena zawiera 8 dni wykładowych (4 zjazdy) oraz catering

Zjazdy odbywają się raz na miesiąc w Warszawie

Terminy zjazdów: 16-17.10, 20-21.11, 11-12.12, 15-16.01.25

Do najbliższej edycji pozostało

00
Dni
00
Godzin
00
Minut
00
Sekund

Faq

Najczęściej zadawane pytania

Tak, doświadczenie trenera pomoże Ci w roli konsultanta. To kompetencje, które bardzo dobrze, ze sobą współgrają.  

Akademia jest prowadzona przez praktyków oraz przedstawia nowoczesne podejście do konsultingu. Sam program umożliwia również dzielenie się wiedzą z pozostałymi uczestnikami. Będziesz mieć dużo przestrzeni do dyskusji.

Wypełnij formularz tuż pod tą sekcją i porozmawiaj z Marcinem Grelą. Marcin zapyta Cię o aktualną sytuację i podpowie czy ten Program jest dla Ciebie odpowiedni.

Mangerom/ Dyrektorom m.in takich zespołów  jak HR, IT, sprzedaż, logistyka, operacje, zakupy, administracja, finanse oraz właścicieli. 

Cena Akademii jest podana jako kwota netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. Wystawiamy faktury.

Tak, cały Program odbędzie się stacjonarnie w Warszawie. W wyjątkowych okolicznościach będziemy rozważać przeniesienie Programu na zajęcia zdalne.

Aplikuj na jeden z programów Instytutu

Wypełnij formularz i porozmawiajmy!

Po wypełnieniu formularza otrzymasz ankietę, a następnie podczas rozmowy telefonicznej sprawdzimy czy nasze programy będą dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.

Aplikuj na jeden z programów Instytutu

Wypełnij formularz i porozmawiajmy!

Po wypełnieniu formularza otrzymasz ankietę, a następnie podczas rozmowy telefonicznej sprawdzimy czy nasze programy będą dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.

Business Consulting Mastery™

Wypełnij formularz

Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej zapytam Cię o Twoją sytuację i podpowiem czy Akademia będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.