Jak badania rynku
mogą pomóc
ograniczać biznesowe ryzyko i zwiększać zyski?

Nagranie pomoże Ci odpowiedzieć na pytania:

Wypełnij formularz, aby zyskać dostęp do nagrania live:

Zakres merytoryczny

Czego dowiesz się z nagrania?

Dowiedz się, w czym mogą pomóc Ci badania rynku
w marketingu i sprzedaży B2B

Dla kogo?

Kto skorzysta na obejrzeniu tego nagrania?

Często widzimy, że w firmach decyzje podejmowane są na podstawie intuicji, przekonań, obiegowych opinii, czy w końcu badań prowadzonych na innych rynkach niż te, na których działa firma.
Jednocześnie wiemy, że wielu organizacjach zarządzający szukają odpowiedzi na pytania:
  • „Który rynek zagraniczny przyniesie największe zyski z eksportu?”
  • „Czy mój nowy produkt to dobry pomysł? Czy klienci to kupią?”
  • „Czy jeśli podniosę ceny, to stracę klientów?”
  • “Czy nasi obecni klienci są zadowoleni z usług i produktów, jakie oferujemy?”

Dlatego nagranie polecamy wszystkim, którzy na codzień szukają danych, które pomogą im działaniu:

Właściciele firm i zarządów firm działających w sektorze B2B

Dyrektorzy sprzedaży B2B

Managerowie i dyrektorzy Marketingu B2B

Managerowie obszarów obsługi klienta i customer experience

eksperci w webinarze

Kto poprowadzi webinar?

Trener Biznesu, Konsultant, Rekordzista Sales Angels

Właściciel WiseGroup, w skład której wchodzą: SellWise, HireWise, AdWise, Let’s automate oraz Instytut Rozwoju Sprzedaży i Marketingu. Miłośnik procesowego podejścia w sprzedaży i marketingu B2B, które pomaga skutecznie wdrażać wśród klientów i uczestników Akademii IRSM. Dodatkowo twórca internetowy, który realizuje się za mikrofonem podcastu „Nowoczesna Sprzedaż i Marketing” oraz kamerą kanału YouTube Wise Business School, gdzie omawia różne biznesowe tematy w prosty i zrozumiały sposób.

Research Manager

Z badaniami związany od 17 lat. Bezpośrednio zaangażowany w tworzenie koncepcji projektów, budowanie narzędzi badawczych, analizę danych i prezentowanie wyników odbiorcom. Swoje doświadczenie wykorzystywał będąc konsultantem przy projektach badawczych dla największych organizacji w Polsce. Fan układania i upraszczania wszystkiego, co tylko możliwe. Nastawiony na dostarczenie treści, które pomogą podjąć decyzję. Kocha ludzi i wierzy, że warto z nimi rozmawiać, bo to rozwiązuje wiele problemów.

Skontaktuj się

Zadaj nam dowolne pytanie

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!