Wypełnij formularz, aby zyskać dostęp do nagrania live

Z tego nagrania dowiesz się:

dla kogo?

Do kogo kierowany jest webinar?

Do właścicieli i zarządów firm

Dowiesz się, co może ułatwić Ci podejmowanie biznesowych decyzji.

Do managerów odpowiadających za rozwój katalogu produktów / usług

Poznasz rozwiązania, które pomogą Ci dowiedzieć się, kto może być zainteresowany twoim nowym produktem czy usługą.

 

Do zarządzających sprzedażą i marketingiem

Odpowiesz sobie na pytanie jak lepiej możesz poznać potrzeby swoich klientów i ich ścieżki zakupowe.

Do odpowiedzialnych za obsługę klientów

Poznasz metody na zrozumienie, co Twoi klienci doceniają we współpracy z Tobą, a co jest obszarem do poprawy.

Do New Businness Managerów

Dowiesz się jakie narzędzia mogą pomóc Ci rozpoznawać wyzwania i problemy nowych grup klientów, do których chcesz docierać.

Do firm z sektora MŚP

Odpowiesz sobie na pytanie,czy badania rynku to usługa dla Twojej firmy.

Wypełnij formularz, aby zyskać dostęp do live

zakres merytoryczny

Czego się dowiesz podczas nagrania live?

Pobierz nagranie live IRSM

Czy biznesowe decyzje zawsze trzeba opierać na intuicji?

We współpracy z klientami  często widzimy, że właściciele firm, dyrektorzy, managerowie podejmują decyzje na podstawie intuicji, przekonań, obiegowych opinii, czy w końcu badań prowadzonych na innych rynkach, np. w USA

Jednocześnie wiemy, że wielu z nich zadaje sobie pytania:

  • „Który rynek zagraniczny przyniesie największe zyski z eksportu?”
  • „Czy mój nowy produkt to dobry pomysł? Czy klienci to kupią?”
  • „Czy jeśli podniosę ceny, to stracę klientów?”

 

W trakcie live dowiesz się, jak badania rynku mogą pomóc odpowiadać na takie pytania.

Jak znaleźć dane, które dotyczą Twojej branży, interesującego Cię rynku zagranicznego, danego segmentu klientów

Wielu managerów czy przedsiębiorców szuka danych, które mogłyby im pomóc w podjęciu biznesowej decyzji.
Nie rzadko jednak okazuje się, że ogólnodostępne raporty dotyczą np. USA lub są uogólnione na kilka branż czy segmentów klientów.
Nasi eksperci doradzą co można zrobić w takiej sytuacji.

Czy badania rynku są tylko dla dużych firm?

Często spotykamy się z przekonaniem, że korzystanie z badań rynku,  jest dla dużych firm. Nie jest to słuszne przekonanie, z nagrania dowiesz się jakich błędnych decyzji mogłyby uniknąć firmy z sektora MŚP, korzystając z badań rynku, a także jakie są koszty prowadzenia badań rynku.

Jak przygotować się do prowadzenia badań?

Bez względu na to czy chcesz zacząć badać samodzielnie, np. opinie swoich klientów dotyczące jakości Twoich usług; czy też chcesz zlecić badanie dotyczące tego, jaki kierunek eksportu może być najbardziej opłacalny, do badania musisz się przygotować. Jakie pytania warto sobie zadać przed  rozpoczęciem tego procesu i jak znaleźć na nie odpowiedzi, usłyszysz od naszych ekspertów.

NASI EKSPERCI

Kto poprowadzi webinar?

CEO

Konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk, angel investor i właściciel SellWise. Na co dzień rozwija działy sprzedaży i marketingu w całej Polsce, w branżach – od IT, przez produkcję aż do usług. Obecnie łączy wiedzę sprzedażową, marketingową i informatyczną, aby z pomocą swojego zespołu, budować spójne strategie rozwoju firm, działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat agile i procesowego podejścia. Autor największego podcastu w Polsce, poświęconego tematyce sprzedaży i marketingu B2B – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.

Research Manager​

Z badaniami związany od 17 lat. Bezpośrednio zaangażowany w tworzenie koncepcji projektów, budowanie narzędzi badawczych, analizę danych i prezentowanie wyników odbiorcom. Swoje doświadczenie wykorzystywał będąc konsultantem przy projektach badawczych dla największych organizacji w Polsce. Zadaje dużo pytań, bo chce dobrze poznać i zrozumieć problem lub wyzwanie, żeby móc dopasować do niego optymalne rozwiązanie. Fan układania i upraszczania wszystkiego, co tylko możliwe. Nastawiony na dostarczenie treści, które pomogą podjąć decyzję. Kocha ludzi i wierzy, że warto z nimi rozmawiać, bo to rozwiązuje wiele problemów. Uważajcie, bo podczas rozmowy z Wami będzie żartował.

Skontaktuj się

Zadaj nam dowolne pytanie dotyczące badań

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!