Executive Management Mastery™

Program, zaprojektowany, aby wspierać w rozwoju CEO i przyszłych CEO. Dotyka wszystkich obszarów zarządzania przedsiębiorstwem, dając szeroki zestaw kompetencji uczestnikom.

Zapisy na edycję JESIEŃ 2024!

Najbliższy semestr startuje za

00
Dni
00
Godzin
00
Minut
00
Sekund

Dołącz do nas

W czasie programu:

Dowiesz się, na czym polega rola CEO

Nauczysz się jak zadbać o strategię Twojej firmy

Dowiesz się, o jakie elementy powinieneś dbać jako CEO, aby osiągać doskonałość operacyjną

Dowiesz się jak budować wygrywająca kulturę organizacyjną

Poznasz przepis na zbudowanie skutecznego i wspierającego Cię zespołu zarządzającego.

Dowiesz się, z jakich funkcji kontrolingu finansowego korzystać jako CEO

Poznasz metody na wdrażanie innowacyjności w firmie

Przekonasz się, jak ważny jest rozwój CEO nie tylko w codziennej pracy

Kompleksowo wspiera w rozwoju
w roli nowoczesnego CEO

Jaki powinien być nowoczesny CEO?

Prowadząc Akademię IRSM i spotykając się z właścicielami oraz zarządzającymi, na kierunkach związanych z zarządzaniem sprzedażą czy marketingiem zauważyliśmy, że pozyskanie wiedzy z tych obszarów nie wyczerpuje potrzeb rozwoju CEO.

Nowoczesny i skuteczny CEO, stojący na czele dochodowego biznesu, powinien być wszechstronny i posiadać wiedzę dotykającą wszystkich obszarów zarządzania przedsiębiorstwem.
Powinien umieć stworzyć fundamenty dla strategicznej, operacyjnej i organizacyjnej doskonałości. 

Znamy odpowiedzi na kluczowe pytania właścicieli firm, którzy chcą doskonalić się w roli Lidera, osiągać biznesowe cele i równowagę pomiędzy życiem zawodowym a osobistym:

Jak skoncentrować się na tym, co naprawdę ma znaczenie we własnym biznesie?

Skąd brać inspiracje jak poznawać nowe rozwiązania w zarządzaniu?

Jak zbudować zespół zarządzający i wiedzieć kiedy pozostawiać mu przestrzeń do działania?

Jak budować i rozwijać zespoły, żeby budować zaangażowanie?

Jak zadbać o doskonałość operacyjną jak i organizacyjną?

Gdzie jest miejsce na technologie i innowacje w firmie?

Jak dbać nie tylko o biznes i jego rozwój, ale też o siebie i własny development?

…i wiele więcej. Odpowiedzią na wszystkie te pytania jest – profesjonalne zarządzanie sprzedażą.
W XXI wieku skuteczny zarządzający powinien potrafić zbudować strategię, procesy i zespół, które są dopasowane do celów firmy. Niestety brakowało dotąd miejsca, z którego można byłoby czerpać te unikalne kompetencje.

…i wiele więcej.

Widzimy, że w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie CEO i kluczowi Liderzy firm nie mają wielu dobrych miejsc do poszerzenia swoich kompetencji liderskich i miejsca na wymianę doświadczeń. 

Często samotność na szczycie jest wyjątkowo odczuwalna i zauważyliśmy, że potrzebne jest miejsce, gdzie każdy Lider spotka podobne osoby z podobnymi wyzwaniami.

 

W rozmowie z wieloma liderami firm słyszeliśmy, że idealny program powinien być praktyczny, nowoczesny, nastawiony na dobre rozumienie wszystkich kluczowych elementów, na których powinien koncentrować się dobry CEO. Rozumiemy, że dobrze skrojony program dla zarządzających powinien być też skondensowany i dopasowany do tego, ile czasu najwyższy poziom zarządzania może przeznaczyć na swój rozwój. 

Właśnie dlatego stworzyliśmy program Executive Managment Mastery™

Poprzednie edycje

Zobacz, jak było na pozostałych programach Akademii IRSM

agenda programu

Jak będzie przebiegał program

moduł 1

Nowa rola i tożsamość CEO!

Prowadzący: Szymon Negacz, Irek Bieliński

Rezultat: Uczestnik wie na czym polega Rola Nowoczesnego CEO.

0/10

moduł 2

Strategia biznesu

Prowadzący: Szymon Negacz

Rezultat: Uczestnik umie zbudować strategię biznesową.

0/10

moduł 3

Doskonałość Operacyjna

Prowadzący: Irek Biliński

Rezultat: Uczestnik wie na jakie czynniki zwrócić uwagę, żeby zbudować doskonałość operacyjną.

0/10

moduł 4

Doskonałość organizacyjna

Prowadzący: Irek Biliński

Rezultat: Uczestnik wie, jak zbudować kulturę organizacyjną, która wesprze osiąganie celów biznesowych.

0/10

moduł 5

Budowanie wygrywającego zespołu zarządzającego

Prowadzący: Sławomir Błaszczak

Rezultat: Większa świadomość procesu budowania dojrzałego zespołu zarządczego. Poznanie kluczowych narzędzi, które wesprą zespół w wyższej pozytywności i/lub produktywności. 

0/10

moduł 6

HR w służbie biznesu

Prowadzący: Iwona Borawska

Rezultat: Manager ma przygotowane fundamenty do budowania strategii HR

0/10

moduł 7

Finanse dla CEO

Prowadzący: Michał Potrykus

Rezultat: Uczestnik wie, jak wykorzystać funkcję finansową, żeby generować wzrostu biznesu. 

0/10

moduł 8

Technologie i AI w biznesie

Prowadzący: Wojciech Telenga

Rezultat: CEO jest przygotowany do zarządzania rozwojem technologii w ramach organizacji. 

0/10

moduł 9

Skalowanie przez innowacyjność, adaptacja do zmian w biznesie

Prowadzący: Zuzanna Mikołajczyk

Rezultat: Uczestnik zrozumie, jak różne typy innowacji mogą przyczynić się do wzrostu i konkurencyjności jego organizacji. Będzie potrafił przyjąć rolę lidera w tworzeniu kultury innowacji.

0/10

moduł 10

Rozwój CEO

Prowadzący: Szymon Negacz, Irek Biliński

Rezultat: Uczestnicy zyskują świadomość konieczności zadbania o siebie i swój własny rozwój.

 
0/10

Zakończenie

Zaliczenie programu

Każdy uczestnik, który spełnia warunki zaliczenia otrzymuje certyfikat potwierdzający posiadane kompetencje. 

 

NASI EKSPERCI

Poznaj swoich prowadzących

Irek Biliński

Consultant. CEO/Partner w 4Results. Shingo Facilitator

Od blisko 17 lat związany z konsultingiem i pomocą firmom w ich drodze do doskonałości operacyjnej i organizacyjnej. Od ponad 30 lat związany ze sprzedażą

 

Kieruję zespołem konsultantów 4Results specjalizujących się w optymalizacji i doskonaleniu działalności biznesowej naszych klientów. Odpowiadam za wprowadzenie na polski rynek metody QRM (Quick Response Manufacturing) dla firm zajmujących się produkcją nisko seryjną lub na indywidualne zamówienie klientów. Jako pierwsza firma w Polsce staliśmy się partnerem Instytutu Shingo, który uznawany przez specjalistów jako najlepsze miejsce do nauki i zrozumienia czym jest transformacja organizacyjna firmy.

Koncentruję się na wdrażaniu wysokich standardów zarządzania transformacjami firm w ich drodze do doskonałości operacyjnej i organizacyjnej. W projektach angażuję się zarówno na poziomie strategicznym – współtworząc z klientami konkretne rozwiązania i zmiany, jak również na poziomie operacyjnym – uczestnicząc w kluczowych etapach wdrożenia. Z pasji, tożsamości i zamiłowania jestem Konsultantem, który bierze odpowiedzialność za sukces klienta ;-)!

Mam prawie 30-letnie doświadczenie w obszarach produkcji, logistyki i sprzedaży, ze szczególnym nastawieniem na budowanie kultury ciągłego doskonalenia ludzi i procesów biznesowych oraz organizacji wysokiej efektywności. Przez ponad 10 lat pełniłem funkcję dyrektora sprzedaży i łańcucha dostaw w międzynarodowej firmie. Wdrażałem rozwiązania Lean w zakresie przepływu, systemu planowania oraz procesu S&OP. Wspólnie z japońskimi konsultantami przez 7 lat wdrażałem program Kaizen w kilku fabrykach i biurach na świecie.

Szymon Negacz

Właściciel WiseGroup, Rekordzista Sales Angels

Konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk, angel investor i właściciel WiseGroup. Na co dzień rozwija działy sprzedaży i marketingu w całej Polsce, w branżach – od IT, przez produkcję aż do usług. Obecnie łączy wiedzę sprzedażową, marketingową i informatyczną, aby z pomocą swojego zespołu, budować spójne strategie rozwoju firm, działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat agile i procesowego podejścia. Autor największego podcastu w Polsce, poświęconego tematyce sprzedaży i marketingu B2B – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.

Sławek Błaszczak

Founder 4Results, Współwłaściciel MissionOne oraz Values (Akademia Psychologii Przywództwa – APP

Absolwent SGH, SWPS, od 20 lat przedsiębiorca. Propaguje i wdraża koncepcję Kultury Odpowiedzialności jako odpowiedź na wyzwania biznesowe związane z rosnąca złożonością świata biznesu.

Iwona Borawska

Co-Founder, Managing Partner w HireWise

Od kilkunastu lat pracuje z firmami nad rozwojem strategii i procesów sprzedaży. Jako konsultant i trener w organizacji pozarządowej pomogła ponad 2 tysiącom mikro firm. Wprowadziła na polski rynek oddział jednej z najlepiej rozpoznawalnych i największych marek szkoleniowych na świecie, budując zespół trenerów-sprzedawców, a także tworząc model biznesowy dla organizacji w Polsce. Obecnie pracuje m.in. z FMCG, IT, przemysłem, oraz branżą rozwiązań i usług dla biznesu.

Michał Potrykus

CFO w Tuatara

Od 20 lat z powodzeniem działający w obszarze finansów, audytu, sprawozdawczości, raportowania, consultingu i controllingu.

 

Obecnie pełnię funkcję dyrektora finansowego w grupie Tuatara, gdzie odpowiadam za szeroko pojęty obszar finansów w całej organizacji, aktywnie wspieram wzrost grupy, blisko współpracuję z inwestorami, Radą Nadzorczą oraz poszczególnymi działami biznesu, w tym z działem Sprzedaży pomagając w zrozumieniu powiązań pomiędzy komercyjną stroną biznesu i warstwą finansową. Współkreuję strategię spółek, zarządzam płynnością organizacji, dbam o to, by finanse były obszarem wpierającym i pomocnym w rozwoju całej organizacji.

W ramach swojego doświadczenia miałem przyjemność uczestniczyć w budowaniu funkcji finansowej w spółkach z branży IT i technologii, kształtowaniu nowoczesnej funkcji sprawozdawczej i controllingowej, wdrażaniu systemów klasy ERP. Mam doświadczenie w procesach akwizycyjnych i pozyskiwaniu finansowania, a także w obszarze modelowania i prognozowania finansowego.   

Moim zadaniem jest doprowadzanie do stanu, w którym Finanse są wiarygodnym i pomocnym partnerem biznesowym w codziennym rozwoju przedsiębiorstw. Kieruję się zasadą, że jakość i rzetelność informacji finansowej są istotnymi czynnikami ułatwiającym dbanie o kondycję biznesów i wpływają na długotrwały i stabilny wzrost ich wartości.

Jestem absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego. Uzyskałem uprawnienia Biegłego Rewidenta oraz ACCA.

Zuzanna Mikołajczyk

Strateg Innowacji, założycielka Know.How.Match

Doświadczenie zawodowe zdobywała w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice

Była liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej

Wprowadziła na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych

Wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże 

Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji

Wykładowczyni na studiach MBA na uczelni A.Koźmiński. Autorka Podcastu Know.How.Match.

Jej misją jest pokazanie, że innowacja jest dla każdego i jest kierunkiem dla liderów przyszłości 

Zdobądź certyfikat, który potwierdzi Twoje kompetencje i wyróżni Cię na rynku pracy!

Każdy program kończy się certyfikatem, który potwierdza posiadanie kompetencji w danym obszarze na najwyższym poziomie i jest ich rynkowym potwierdzeniem.

Poprzez IRSM, chcemy dać pracodawcom możliwość rzetelnej oceny kompetencji kandydatów na rynku.

co robimy

Dlaczego warto?

Prowadzący to eksperci w swoich obszarach, ale też liderzy swoich organizacji. Mają bogate doświadczenie, nie tylko w tym czego uczą, ale też jak uczą. A dodatkowo nasi goście specjalni w czasie pierwszej sesji to równie skuteczni CEO. Poznać ich i bogate doświadczenie to będzie dodatkowa wartość!

Każdy z naszych wykładowców jest praktykiem stosującym wykładaną wiedzę w codziennej praktyce. To daje możliwość zadania dowolnego pytania. Całość Akademii bazuje na realnych wdrożeniach zmian w Polskich firmach.

Uczestnicy Akademii to zawsze niezwykłe osoby, które pełnią ważne funkcje w polskich firmach. W sali dochodzi do wymiany informacji oraz często współpracy. Pozyskane relacje zostają na całe życie.

sprawdź czy to dla ciebie

Dla kogo powstał program?

Ten program jest dla Ciebie, jeśli jesteś:

ile to kosztuje?

Cena progamu

22 900

zł netto

Najbliższa edycja rozpoczyna się 25 września 2024

Cena zawiera 10 dni wykładowych (80 godzin, 5 zjazdów) oraz catering

Zjazdy odbywają się raz na miesiąc w Warszawie

Terminy zjazdów: 25-26.09, 16-17.10, 20-21.11, 11-12.12, 15-16.01

Do najbliższej edycji pozostało

00
Dni
00
Godzin
00
Minut
00
Sekund

Faq

Najczęściej zadawane pytania

Cena akademii jest podana jako kwota netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. Wystawiamy faktury.

Tak, cały Program odbędzie się stacjonarnie w Warszawie. W wyjątkowych okolicznościach będziemy rozważać przeniesienie Programu na zajęcia zdalne.

Wypełnij formularz tuż pod tą sekcją i porozmawiaj z Marcinem Grelą. Marcin zapyta Cię o aktualną sytuację i podpowie czy ten Program jest dla Ciebie odpowiedni.

Executive Management Mastery™

Wypełnij formularz

Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej zapytam Cię o Twoją sytuację i podpowiem czy Akademia będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.