Gerard Bernat

Consulting Team Leader, Konsultant Customer Experience i Rozwoju Biznesu w SellWise

Od 20 lat buduje i usprawnia Działy Obsługi Klienta i Sprzedaży oraz każdy punkt styku klienta z firmą, w pełno wymiarowym Customer Experience ze strategią Klientocentryczności włącznie.

Tworzy najlepsze z możliwych doświadczenia klienta, zaczynając od zbudowania doskonałych doświadczeń pracowników firmy, projektując im optymalne warunki pracy, jak użyteczne struktury, pragmatyczne procesy i transparentne zadania, intuicyjne instrukcje i wspierające narzędzia.

Wspiera w uzyskaniu  konkretnych celów jak np. obniżenie Churn Rate’u, podwyższenie NPS’u, czy zwiększenie Cross & Up Selling’u.

Kim jest ten człowiek

Od 20 lat buduje i usprawnia Działy Obsługi Klienta i Sprzedaży oraz każdy punkt styku klienta z firmą, w pełno wymiarowym Customer Experience ze strategią Klientocentryczności włącznie.

Tworzy najlepsze z możliwych doświadczenia klienta, zaczynając od zbudowania doskonałych doświadczeń pracowników firmy, projektując im optymalne warunki pracy, jak użyteczne struktury, pragmatyczne procesy i transparentne zadania, intuicyjne instrukcje i wspierające narzędzia.

Wspiera w uzyskaniu  konkretnych celów jak np. obniżenie Churn Rate’u, podwyższenie NPS’u, czy zwiększenie Cross & Up Selling’u.

Specjalizacje/
kompetencje

Kim jest ten człowiek #2

Od 20 lat buduje i usprawnia Działy Obsługi Klienta i Sprzedaży oraz każdy punkt styku klienta z firmą, w pełno wymiarowym Customer Experience ze strategią Klientocentryczności włącznie.

Tworzy najlepsze z możliwych doświadczenia klienta, zaczynając od zbudowania doskonałych doświadczeń pracowników firmy, projektując im optymalne warunki pracy, jak użyteczne struktury, pragmatyczne procesy i transparentne zadania, intuicyjne instrukcje i wspierające narzędzia.

Wspiera w uzyskaniu  konkretnych celów jak np. obniżenie Churn Rate’u, podwyższenie NPS’u, czy zwiększenie Cross & Up Selling’u.

doświadczenie

Gdzie Gerard pacuje?

Gerard pracuje w SellWise, gdzie jest Consulting Team Leaderem, Konsultant Customer Experience i Rozwoju Biznesu.

Wykłada na kierunkach:

Program dla specjalistów, który uczy kompetencji potrzebnych do strategicznego rozwoju sprzedaży B2B. Dzięki temu zwiększysz swoje wyniki sprzedaży!

Zadaj nam dowolne pytanie

Wypełnij formularz

Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszystkie pytania.